Makkafo Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hei! Jeg vurderer sterkt å gå til innkjøp av en Iphone 4, men har noen spørsmå! Kan man kjøpe en Iphone 4 som ikke er låst? Jeg er for øyeblikket One Call kunde, kan jeg da kjøpe en iphone uten å bytte fra One Call? Hvor mye vil en Iphone 4 koste uten binding? Takk for svar =) Endret 21. september 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Truster Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Hei, Går nok det ja. Vet om bare en måte og det er å bestille rett fra apple sitt nettside, og det koster 4890 for den billigste versjonen ( 16 GB ) og 5790 ( 32 GB ). Da burde den være åpen for alle sim kort. Endret 25. september 2010 av Truster Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Du må også huske å bestille nytt micro SIM-kort fra OneCall hvis du skal ha iphone 4. Telefonen bruker ikke vanlige SIM-kort. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Mythos skrev (På 25.9.2010 den 21.19): Du må også huske å bestille nytt micro SIM-kort fra OneCall hvis du skal ha iphone 4. Telefonen bruker ikke vanlige SIM-kort. Eller så kan man klippe det originale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå