Gå til innhold

Trenger en billig bærbar. Ca 15" og HDMI uten OS

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har i dag en Inspiron 1520 med et ødelagt batteri. Et nytt batteri koster 1500,- så da tenkte jeg at jeg like så godt kunne skaffe en ny pc.

Jeg trenger en lett bærbar jeg kan ha i sekken uten å få ryggskader.

Den skal brukes til word, mail, powerpoint osv. Spill og bilderedigering tar jeg på min gamle. I tillegg vil jeg ha hdmi og gjerne LED-skjerm så jeg sparer strøm.

I tillegg vil jeg gjerne slippe å kjøpe OS da jeg får alt dette gratis fra skolen.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med det er snakk om XP du får fra skolen.

Uansett så krever nok bedriftlisens at man har oem versjon fra før av.

hva med http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10595934;c:100561 Multicom Compal JHL91 15.4" WXGA Intel Pentium T3200, 2GB, 250GB, GMA X4500, Centrino2, Uten Windows - demo (PC_201) ikke så veldig bra, men det ikke så verst pris, for å være mulicom laptop.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har i dag en Inspiron 1520 med et ødelagt batteri. Et nytt batteri koster 1500,- så da tenkte jeg at jeg like så godt kunne skaffe en ny pc.

Jeg trenger en lett bærbar jeg kan ha i sekken uten å få ryggskader.

Den skal brukes til word, mail, powerpoint osv. Spill og bilderedigering tar jeg på min gamle. I tillegg vil jeg ha hdmi og gjerne LED-skjerm så jeg sparer strøm.

I tillegg vil jeg gjerne slippe å kjøpe OS da jeg får alt dette gratis fra skolen.

Noen tips?

Ja, det kan være dyrt, men ikke hvis du kjøper finn.no, allesmarked.no eller lignende. Da kan prisen fort bli hyggelig. Jeg har just kjøpt batteri til en Dell maskin som ble langt billigere enn fra Dells butikk hvor de skulle ha over 1000 kroner for batteriet...

Endret av boneraw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...