Thomas :-) Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 hei se her en bil kjører sent ? :-? kopie min PC takk til Goebbels Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 nytter ikke å linke til en fil/mappe som ligger lokalt på din maskin og ikke på en webserver.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 få deg et område på feks www.home.no. og last opp filene via en ftp-klient eller drifte en webserver på din egen maskin. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 bare lurer på det er pen farge min PC? :-? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 bare lurer på det er pen farge min PC? :-? joa.. sikkert pen farge på pcen din.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 bare lurer på det er pen farge min PC? :-? joda... det var fine farger på bildet :smile: hvilket spill er det? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 bare lurer på det er pen farge min PC? :-? joda... det var fine farger på bildet :smile: hvilket spill er det? Driver? Ligner hvertfall. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Yup det er driver. Ser ikke pc'n din WTF? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Driver er kjipt. Jeg synes iallefall det, men det er siden bilen tåler så forj`vli lite. Men jeg tror det er noe cheats involvert,men og kjøre med den hastigheten i driver er iallefall MYE.. Er mye mer fan av Midtown madness jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Kjøre folk ned kunne man heller ikke gjøre noe som trakk ned en del Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 det spiller heter "Driver" jeg lurer på dere er det bil kjører sen ? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Driver er kjipt. Jeg synes iallefall det, men det er siden bilen tåler så forj`vli lite. Men jeg tror det er noe cheats involvert,men og kjøre med den hastigheten i driver er iallefall MYE.. Er mye mer fan av Midtown madness jeg men min skjermkort problemer med Midtown madness tror fordi jeg har GeForce FX 5900U ? ja, riktig jeg bruk cheats 8) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 jeg lurer på dere er det bil kjører sen ? Nei bilen kjører nok veldig fort. Husker det var noen cheats codes som gjorde at bilen nærmest lettet når man ga full gass! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hehe, syyyk fart, så ikke det før jeg kikka for tredje gang... bykjøring i 189 mph er nok ikke det jeg starter å lære om noen måneder, nei, hehe... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Med andre mål:304.101 km/t Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Driver er kjipt. Jeg synes iallefall det, men det er siden bilen tåler så forj`vli lite. Men jeg tror det er noe cheats involvert,men og kjøre med den hastigheten i driver er iallefall MYE.. Er mye mer fan av Midtown madness jeg tror fordi jeg har GeForce FX 5900U ? Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Driver er kjipt. Jeg synes iallefall det, men det er siden bilen tåler så forj`vli lite. Men jeg tror det er noe cheats involvert,men og kjøre med den hastigheten i driver er iallefall MYE.. Er mye mer fan av Midtown madness jeg tror fordi jeg har GeForce FX 5900U ? Han skrev i annen tråd at han hadde fått det fra en fabrikk i Tyskland. (Hvis det var det du :roll:'a for da?) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg