Gå til innhold

er sent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver er kjipt. Jeg synes iallefall det, men det er siden bilen tåler så forj`vli lite. Men jeg tror det er noe cheats involvert,men og kjøre med den hastigheten i driver er iallefall MYE..

Er mye mer fan av Midtown madness jeg

Lenke til kommentar
Driver er kjipt. Jeg synes iallefall det, men det er siden bilen tåler så forj`vli lite. Men jeg tror det er noe cheats involvert,men og kjøre med den hastigheten i driver er iallefall MYE..

men min skjermkort problemer med Midtown madness :(

tror fordi jeg har GeForce FX 5900U ?

ja, riktig jeg bruk cheats 8)

Lenke til kommentar

:roll:

Lenke til kommentar

:roll:

Han skrev i annen tråd at han hadde fått det fra en fabrikk i Tyskland.

(Hvis det var det du :roll:'a for da?)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...