dimetho Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Her i byen (kirkenes) koster et Gamebot Advance spill omtrent 599 kroner, noen 499 kroner og noen 699 kroner! Normalt? :o Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Tror det er omtrent normal pris. Når det gjelder overpris så ligger Gamboy spillene høyt mot toppen. Spesielt når 99% av alle spillene på plattformen er direkte skrot. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Men så har de jo monopol på det markedet Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Når Sony sin PSP dukker opp en eller annen gang til neste år, skal jeg vedde rævhåra mine på at prisene på spillene vil synke drastisk! Nintendo har overpriset spillene sine i flere år! Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Spesielt når 99% av alle spillene på plattformen er direkte skrot. Lol, ehh, nei? Mange bra spill der ute, noen som trekker ned, men, plz, slutt med overdrivingen. Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Her i Tønsberg ligger prisene fra 249 - 549,- Det er nok butikken som overpriser ikke bare Nintendo. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Det er vel bare å kjøpe fra USA eller Australia det, der ligger toppspillene på rundt 250-300,- Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Men hva hjelper det når det er 500-600 kr i Porto? :wink: Lenke til kommentar
beeed Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Spesielt når 99% av alle spillene på plattformen er direkte skrot. Lol, ehh, nei? Mange bra spill der ute, noen som trekker ned, men, plz, slutt med overdrivingen. Ta det som det, det er.... En overdrivelse. Slutt å ta ting personlig. Du som alle andre skjønte at det var en overdrivelse, så slutt og kommenter dem... Lenke til kommentar
Tekanne Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Spillene er og forblir dure siden man fremdels tar ibruk kasetter! Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Spillene er og forblir dure siden man fremdels tar ibruk kasetter! Det er jo i utgangspunktet et standard flashcard. Det finnes jo skrivere for slike flashcard, f.eks flash2go Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Finner stadig vekk tilbud helt ned til 199 for bra spill. Faktisk så må jeg anbefale Elkjøp akkurat når det gjelder dette. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Men hva hjelper det når det er 500-600 kr i Porto? :wink: Bah - på dvdboxoffice.com er det gratis frakt, på dvdcrave.com er frakten ca 20 kr. Lenke til kommentar
starcatcher Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Det er vel bare å kjøpe fra USA eller Australia det, der ligger toppspillene på rundt 250-300,- Blir dette billigere? Man får tollavgift og frakt oppå. Og f eks amazon vil ikke selge electronikk til nordmenn. Trodde dette gjaldt hele USA? Ærna Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 ja det er helt for j..... stygg pris på gameboyspilla! Ønsker meg den nye zelda, men av blodpris prinsipp så kjøper jeg det ikke! Stort sett så er det i allefall i mine øyne berre skiiiit på gameboy, men det er nå min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå