rocknrolf77 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Får nå ikke spilt GTA IV The ballad of gay Tony pga. problemer med å logge på live kontoen fra ms. Dette gjør ihvertfall meg pissed. Scenario : Hva skjer da hvis ms skulle gå konk? Må jeg da kjøpe tilleggspakkene fra steam isteden da? Det er jo helt latterlig at det ikke går å spille i offline modus. Så en takk til Rockstar og ms for idiotisk kundebehandling. Finnes det noen løsning nå, eller må jeg rett å slett vente til de har fikset problemene før jeg får spilt spillet jeg har kjøpt? Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Haha, MS gå konk? Du må være paranoid ellerno.. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Det var da bare et scenario. Nå er tjenesten deres fortsatt nede. Så da er det mange timer uten tilgang til spillet jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Får nå ikke spilt GTA IV The ballad of gay Tony pga. problemer med å logge på live kontoen fra ms. Dette gjør ihvertfall meg pissed. Scenario : Hva skjer da hvis ms skulle gå konk? Må jeg da kjøpe tilleggspakkene fra steam isteden da? Du må vel logge på liveaccount tingen selv om du har kjøpt fra steam også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå