ballander Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei! jeg går nå 1.året bygg og annlegg. Og vet om noen som har bare gått 1.året og gått rett ut i lærling i 3 år istedet for 2 år. Hvis man er skole lei, og har lyst til å tjene penger, så ser jeg dette som en fin måte. eneste er at man må gå en dag på skole i uka 2 år i lærling tida. men det gjør meg ingenting vil høre deres mening om hvor lurt dette kan være, og om dere har noe kjennskap til dette. håper på svar Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei! jeg går nå 1.året bygg og annlegg. Og vet om noen som har bare gått 1.året og gått rett ut i lærling i 3 år istedet for 2 år. Hvis man er skole lei, og har lyst til å tjene penger, så ser jeg dette som en fin måte. eneste er at man må gå en dag på skole i uka 2 år i lærling tida. men det gjør meg ingenting vil høre deres mening om hvor lurt dette kan være, og om dere har noe kjennskap til dette. håper på svar Jeg går også 1. året på bygg og anlegg, og vi hadde en kar på skolen i dag som snakka om nettopp dette. Han sa at det var mest vanlig med 2 + 2 varianten, altså 2 år på skole og 2 år i bedrift, men at de tok gledelig imot de som vil gå 1 + 3 varianten. Men du, det jo no helt annet å gå på bygg og anlegg enn vanlig skole. Så jeg tror at du klarer å holde ut disse to årene, da vi har jævlig mye bygg og forhold til vanlig allmennfag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå