Gå til innhold

Tømrer lærling

ballander

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg går nå 1.året bygg og annlegg. Og vet om noen som har bare gått 1.året og gått rett ut i lærling i 3 år istedet for 2 år. Hvis man er skole lei, og har lyst til å tjene penger, så ser jeg dette som en fin måte. eneste er at man må gå en dag på skole i uka 2 år i lærling tida. men det gjør meg ingenting :) vil høre deres mening om hvor lurt dette kan være, og om dere har noe kjennskap til dette.

håper på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

jeg går nå 1.året bygg og annlegg. Og vet om noen som har bare gått 1.året og gått rett ut i lærling i 3 år istedet for 2 år. Hvis man er skole lei, og har lyst til å tjene penger, så ser jeg dette som en fin måte. eneste er at man må gå en dag på skole i uka 2 år i lærling tida. men det gjør meg ingenting :) vil høre deres mening om hvor lurt dette kan være, og om dere har noe kjennskap til dette.

håper på svar :)

Jeg går også 1. året på bygg og anlegg, og vi hadde en kar på skolen i dag som snakka om nettopp dette. Han sa at det var mest vanlig med 2 + 2 varianten, altså 2 år på skole og 2 år i bedrift, men at de tok gledelig imot de som vil gå 1 + 3 varianten. Men du, det jo no helt annet å gå på bygg og anlegg enn vanlig skole. Så jeg tror at du klarer å holde ut disse to årene, da vi har jævlig mye bygg og forhold til vanlig allmennfag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...