Nissen Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg har nå både Maya 4, Lightwave 6.5 og 3D Studio MAX 4. Jeg lurte bare på om det fins noen gode tutorials til desse programma. Mvh Nissen Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 http://www.3dcafe.com masse bra stuff sjekk produsenten til produkta de har sikkert noe Lynda.com har kanskje litt (kærings videoer) Mange bøker om 3dstudio og de bible bøkene er skikkelig gode Litt tips i alle fall Lenke til kommentar
PMAndersen Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hva med manualene? Står masse bra der. PMAndersen Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Manualene er så tykke å lese så enklere med en stor pdf fil med rask navigering. I alle fall min erfaring. Kjedelig å bla seg gjennom omtrent 1000 sider med en bok som ikke vil ligge åpen. Tar opp mye plass på skrivebordet. Fordelen med en bok er at det er enklere å sette bokmerker og slikt, men pdf er fint det også. Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Nissen høres ytterst tvilsom ut i sin omgang med software så jeg tror ikke han har noen manualer :razz: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Har vel ikke akkurat verdens største samling av manualer jeg heller;-) Men PDF filer er fint det. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 11:10, Stonescream skrev:Manualene er så tykke å lese så enklere med en stor pdf fil med rask navigering. I alle fall min erfaring.Kjedelig å bla seg gjennom omtrent 1000 sider med en bok som ikke vil ligge åpen. Tar opp mye plass på skrivebordet. Fordelen med en bok er at det er enklere å sette bokmerker og slikt, men pdf er fint det også. Er helt uenig i det der, studerer selv 3D og foretrekker bøker framfor å lese tekst på skjerm. En annen fordel med bøker er at man slipper å switche fra program til program (med mindre man har 2-skjerms oppsett da) Uansett, hva 3ds max angår så er tutorialene som følger med ganske gode. Ellers 3dcafe, 3dluvr, polycount.com Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 har 2 skjermer :wink: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 heyyyy min første smiley. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå