Gå til innhold

Problem med D-Link Dir-615 ruter

kendo

Anbefalte innlegg

Har et problem med en D-Link ruter av typen Dir-615. Enkelte ganger forsvinner nettet, og er da nødt til å logge meg inn på ruteren og trykke på "DCHP Renew" knappen inne på status. Da kommer nettet tilbake etter få sekunder. Dette pleier å skje flere ganger om dagen, og er ganske irriterende. Har ikke noe spesiell peiling på nettverk og rutere, så aner ikke om det er noe på instillingene på ruteren som er gale. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å legg in DD-WRT firmware på den. http://www.dd-wrt.com/site/support/router-database

Gikk inn på den siden og søkte på ruteren min, og det stod at den ikke var støttet.

EDIT: Kanskje og verdt å nevne at hvis dette skjer mens jeg spiller et spill online på f.eks. xbox live blir jeg ikke disconnected, selv om jeg mister nettet på pcen.

Endret av kendo
Lenke til kommentar

Fant en ny firmwareversjon hos d-links hjemmesider ja. Har fått oppdatert den nå, og kommer til å vente og se om dette fikser problemet, før jeg gjør noe mer. Takker for alle svar :thumbup:

Edit: Har ikke hatt noen problemer med nettet så langt. Tror det er blitt fikset.

Endret av kendo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...