Apathy Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Danger Den Z-chip (788KB) etter en god stund med 600-800-1000-1200 korning.... Mer å hente tror dere? Lenke til kommentar
Junta Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg hadde nok pussa et par timer til ...... Neida. Så bra ut det der AveMORphine. Verker etter å få montert tenker jeg. Lenke til kommentar
fluxie Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 jauda, vil absolutt si at den er godkjent....hehe så ut om swiftechen min sin coldplate mellom peltier og cpu i gode gamle dager (kanskje jeg ikke hadde så blank men men)....husker bare en syk gangsperr i høyre arm dagen etterpå -- fluxed Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Syns det ser ut som den er litt finere nede til høyre enn oppe til venstre. Er det bare meg? :-? Men ellers ser det jo bra ut. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Det ser sånn ut zn00ker, men det kan også bare være bildet som narrer oss. Lenke til kommentar
Electron Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 ser bra ut det der. har du bilder av lappinga/planslipinga av NB også? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Det ser sånn ut zn00ker, men det kan også bare være bildet som narrer oss. Det er jo fullt mulig. AveMORphine hva sier du? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 .....Verker etter å få montert tenker jeg. Egentlig ikke da dette er til PC2 som ikke er klar enda (sjekk signatur for PC1 ). Syns det ser ut som den er litt finere nede til høyre enn oppe til venstre. Er det bare meg? Det ser sånn ut zn00ker, men det kan også bare være bildet som narrer oss. Det er jo fullt mulig. AveMORphine hva sier du? Men ellers ser det jo bra ut. Det er nok bilde som gjør det ja.... Skal "våtslipe" litt med 1200 korning i dag så får vi se om jeg kan telle porer i huden når jeg speiler meg Lenke til kommentar
trd374 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Mer å hente tror dere? Jepp: når du ikke gidder mer med vannsliping - gå over på rubbing - Simonz Heavy Duty Rubbing.....da blir de synlige ripene mindre enn bølgelengden på lys i vårt synspekter = borte også. DA snakker vi Hubble-mirror! Nice work! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Er det noen som vet tykkelsen på bunnen (mellom kanal og bunn) i en DD Z-chip? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå