Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Må si meg vildig fornøyd med dagens seier. vi styrte kampen i 120 min. Hadde vært en skam om vi ikke hadde vunnet. Men vi viste hvem som er storebror i Nord-London. Over og ut Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Pat Rice! Theres only one Pat Rice! For et fantastisk resultat, og et fint plaster på katastrofen i helga. Nå ser jeg fram til å trashe WBA. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 For en herlig dag! Reiste rett fra en 14 timers arbeidsdag til andre omgangen av kampen og for en lettelse! Gjor dagen min virkelig bra! PISSER PÅ SPURS!!!! Lykkerus når en ser det er 1000 spurs supportere igjen og Arsenal svingen er stapp full! We love you Arsenal, we do <3 Fabianski la ikke inn noen sterk søknad for å få forsette i klubben i dag, iallefall ikke andre omgang og utover. Wilshere er faen klasse! Seiers pils en sen tirsdags kveld. HERLIG! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kanskje en sjangse for å vinne noe i år, det hadde vært herlig På tide kanskje? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kanskje en sjangse for å vinne noe i år, det hadde vært herlig På tide kanskje? Begynner å bli på tide å vise verden hva Wenger har holdt på med siden sist vi vant noe Det har vært en lang venteperiode, men jeg tror den er over nå Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg blir umåttelig stolt om vi vinner Ligacupen, med det laget vi pleier å stille der. Om vi plutselig stiller med A-Lag blir jeg nesten flau. I finalen mot Chelsea skal det gå greit. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det som er bra med seieren er at de ikke kan lage ny DVD. Kommer helt sikkert en DVD av andreomgang da Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hurra. Arsenal wins the Carling Cup... and nobody cares! Hadde vi vunnet den jævla FA cupen, da hadde jeg vært virkelig fornøgd! Selv om det er en prestasjon å vinne carling med det laget vi stiller med. Iallefall mtp. hvor mange andre latterlige lag som stiller med så si topp lag. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Egentlig ikke. Har vel bare vært Chelsea og City(prøver å bygge en historie) og Tottenham som har hatt dette for vane av de større klubbene i PL de siste årene. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Carling Cup eller ikke, jævlig tilfredsstillende å slå Tottenham med disse sifrene. Spesielt på WHL. Synd det ikke ble mer, men jeg skal ikke klage. Fin kveld! Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Nasri ble banens beste ifølge sky sports : Samir Nasri 8.8 Arsenal Jack Wilshere 8.7 Arsenal Laurent Koscielny 8.3 Arsenal Andrey Arshavin 8.3 Arsenal Kieran Gibbs 8.3 Arsenal http://www.skysports.com/football/match_facts/0,19762,11065_3319084,00.html Tottenham 1-4 Arsenal - Wilshere & Nasri http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,16429_6392730,00.html Endret 21. september 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nasri ble banens beste ifølge sky sports : Samir Nasri 8.8 Arsenal Jack Wilshere 8.7 Arsenal Laurent Koscielny 8.3 Arsenal Andrey Arshavin 8.3 Arsenal Kieran Gibbs 8.3 Arsenal http://www.skysports.com/football/match_facts/0,19762,11065_3319084,00.html Tottenham 1-4 Arsenal - Wilshere & Nasri http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,16429_6392730,00.html Tror det er det første intervjuet jeg har sett av Nasri hvor han faktisk snakker engelsk Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Wilshere var vår klart beste, imo. Han styrte spillet. Nydelige pasninger, mistet knapt ballen og fikk med seg to assists (burde ha vært tre, men Gibbs ble feilaktig avblåst for offside). Tottenham prøvde så godt de kunne å skade ham, men de feilet, som de alltid gjør. Lansbury imponerte meg også. Sinnsykt bra arbeidsmoral. Ikke uten grunn at Wenger sammenligner ham med Ray Parlour. Håper forresten at Gibbs snart er tilbake. Han virker allerede bedre enn Clichy. Fabianski - 6 Eboue - 6 Koscielny - 8 Djourou - 7 Gibbs - 8 Wilshere - 9 Denílson - 6 Lansbury - 7 Nasri - 7 Vela - 5 Rosicky - 6 Chamakh - 7 Arshavin - 7 Clichy - 7 Endret 22. september 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Enig. Syns Nasri var utrolig frustrerende omtrent hele kampen, og registrerer at mange er enige med meg, tolket av innleggene som ble postet underveis i kampen. Han skal ha creds for at han scoret på de to straffene, spesielt siden han tidligere hadde overtro om å ikke ta straffe dersom man selv skaffet den. De som imponerte meg mest i går var Jack, Koscielny og Gibbs. Vil forøvrig anbefale alle å laste ned dettee herlige bakgrunnsbildet. 3 local lads som feier mål på WHL. Blir ikke bedre enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå