invalid_user Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 21.09.2010 Tottenham Hotspur - Arsenal Carling Cup 20:45 @ White Hart Lane Canal+ | SPORT 3 Fotballfans trengte ikke å vente lenge før sesongens første North London Derby. Det er sjeldent en slik kamp spilles allerede i ligacupnes 3. runde, men her er vi. Arséne Wenger kommer nok som vanlig til å stille med en blanding av unggutter, og førstelagsspillere som trenger kamptrening. Hva slags startellever Harry Redknapp planlegger å sende utpå er foreløpig uvisst, men Tottenham har tradisjonelt sett stilt med tilnærmet fullt mannskap i denne cupen. ----------------------------------------- Tottenham news Tottenham mangler keeper Gomes, Jonathan Woodgate, Michael Dawson, Jamie O'Hara, Jermain Defoe, mens Luka Modric også sliter med en skade. Forventet startoppstilling: Carlo Cudicini Alan Hutton - William Gallas - Sebastien Bassong - Benoît Assou-Ekotto Aaron Lennon - Wilson Palacios - Rafael van der Vaart - Niko Kranjcar Roman Pavlyuchenko - Peter Crouch Man to watch: Rafael van der Vaart ----------------------------------------- Arsenal news Arsenal er uten Thomas Vermaelen, Abou Diaby, Aaron Ramsey, Nicklas Bendtner, Theo Walcott, Robin van Persie, Emmanuel Frimpong og kaptein Cesc Fàbregas. Forventet startoppstilling: Lukasz Fabianski Håvard Nordtveit - Johan Djourou - Sèbastien Squillaci - Kieran Gibbs Jack Wilshere - Craig Eastmond - Denílson Emmanuel Eboué - Carlos Vela - Jay-Emmanuel Thomas Man to watch: Carlos Vela ----------------------------------------- Resultattips: Tottenham 3-1 Arsenal Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ikke enig med tipset ditt. Har stor tro på seier her. Quoter Hegland sin gamle signatur;"In the last century there have been more deaths of people pulling condoms over their head, than Tottenham victories over Arsenal." Lett. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Syns mitt tips er mye mer realistisk, men jeg håper så klart at Arsenal vinner overbevisende her. Håper også at Chesney får sjanse i buret, men jeg tror at Fabianski blir foretrukket. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Bra kamptråd! Ditt lag er nok det mest realistiske, men jeg vil helst se dette: Wojciech Szczesny Emmanuel Eboue - Håvard Nordtveit - Sebastién Squillaci - Kieran Gibbs Chuks Aneke - Denílson - Henri Lansbury Tomas Rosicky - Jay Emmanuel-Thomas - Carlos Vela Tottene er i CL nå, og jeg tror ikke de har råd til å stille med toppet lag her. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Stallen i følge Teamtalk: Fabianski, Hoyte, Djourou, Squillaci, Gibbs, Eboue, Eastmond, Denilson, Lansbury, Emmanuel-Thomas, Vela, Szczesny, Afobe, Aneke, Wilshere, Murphy, Randall, Cruise. Flott at Afobe og Aneke er med. Nordtveit er visstnok skadet. Da får jeg håpe på dette laget i stedet: Wojciech Szczesny Emmanuel Eboue - Johan Djouoru - Sebastién Squillaci - Kieran Gibbs Chuks Aneke - Denílson - Henri Lansbury Jack Wilshere - Jay Emmanuel-Thomas - Carlos Vela Afobe inn mot slutten, hvis vi leder. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Vi kommer til å få grisejuling. Vedder på at Tottene stiller tilnærmet toppet til denne. Ingenting gleder dem mer enn å slå Arsenal. Det holder dem gående i årevis. 5-1 til Tottene. EDIT: Nordtveit er blitt litt av en kjeks forresten. Han er jo skadet hele tiden. Endret 20. september 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hmm, interessant. Pålitelige Youngguns melder at det bare er tre unggutter med i stallen; JET, Lansbury og Eastmond. Fabianski kommer til å starte i mål, til tross for at flere britiske medier sier at Szczesny kommer til å starte. Afobe og Aneke er satt på ventelisten, og vil bare bli med dersom noen andre blir skadet. Håper han poster hele stallen snart. Endret 20. september 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Ser ut som Fabby skal stå i mål Som forventet. Gruer meg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Dette blir hete saker. Mine innlegg. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Mitt endelige lag. Lukasz Fabianski Emmanuel Eboue - Johan Djourou - Sebastién Squillaci - Kieran Gibbs Craig Eastmond - Denílson Tomas Rosicky© Jay Emmanuel-Thomas - Marouane Chamakh - Carlos Vela Et relativt sterkt lag som burde være i stand til å slå Tottene. JET kommer til å lage hakkemat av forsvaret deres. Og til Fabianski-kritikerne; les dette og si at dere ikke syntes synd på stakkaren: "As a player you have to prove you deserve a chance," said Fabianski. "I can understand every single shout against me and it can only motivate me to play better and work harder. "But of course I am going to do everything in my power to show that I deserve to be respected. Then maybe they [the Arsenal fans] will start singing my name - that would be wonderful." Får nesten dårlig samvittighet. Håper han overbeviser i dag! Edit: Wenger om monsteret JET: "Jay has class. Class to give the ball, class to finish, class to pass people. "I believe he can play against anybody and score goals, but then again you must earn your place and on a daily basis he must show you have the hunger and quality. "He has the needed quality without a doubt. I am confident that if he gets an opportunity he will show that." Endret 21. september 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6391536,00.html Wenger er ikke med i dag. Kanskje derfor han valgte å plukke ut en mer erfaren stall enn han pleier. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6391536,00.html Wenger er ikke med i dag. Kanskje derfor han valgte å plukke ut en mer erfaren stall enn han pleier. Eller kanskje fordi vi spiller på White Hart Lane, og Tottenham med sin liten-klubb mentalitet vil mønstre det beste av det beste bare for å få en over på oss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Eller kanskje fordi vi spiller på White Hart Lane, og Tottenham med sin liten-klubb mentalitet vil mønstre det beste av det beste bare for å få en over på oss. Sky melder at Sandro, Livermore, Caulker, Bentley og Pletikosa kommer alle mest sannsynlig til å starte. Dette er vel langt ifra det beste laget de faktisk har. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er Canal+ Sport 3 det samme som Canal+ Sport Extra? Har liksom Canal+ Total-abonnement, men finner ikke denne Sport 3. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Kan hende det er Xtra, men her er den oppført som Sport 3. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Er Canal+ Sport 3 det samme som Canal+ Sport Extra? Har liksom Canal+ Total-abonnement, men finner ikke denne Sport 3. Skal ikke si noe sikkert, men tror ikke det er samme? Jeg har denne lista: Canal + fotball Canal + sport 2 Canal + sport 3 Canal + sport HD Canal + Hockey Canal + sport extra Og det skal være speedway på extra i følge TV - guiden min Endret 21. september 2010 av stizzen Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Men jeg har den ikke på dekoderen samt at jeg ikke finner den her: http://www2.canalplus.no/misc/products/NO/no_channels.html Skjønner ikke dette. >_< Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Føler meg faktisk ikke nervøs i det hele tatt nå. Synd om vi taper, men da først og fremst fordi talentene våre mister en sjanse til å spille kamper for førstelaget. Selve troféet bryr jeg meg ikke mye om. Carlingcupen er for middelmådige lag og reservelagene til toppklubbene. Ingen krise om vi ryker i dag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Tottenham: Pletikosa, Bentley, Pavlyuchenko, Palacios, Naughton, Giovani, Bassong, Livermore, Sandro, Assou-Ekotto, Caulker Arsenal: Fabianski, Koscielny, Rosicky, Nasri, Vela, Denilson, Wilshere, Djourou, Eboue, Gibbs, Lansbury. Benk: Almunia, Sagna, Clichy, Arshaccin, Chamakh, Eastmont, JET Ikke akkurat fryktinngytende fremover. Vi har ingen naturlig ballholder på topp. Regner med det er Vela som er spydspiss. Katastrofe at Wojchiech ikke er på benken engang og at JET ikke starter. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Lukasz Fabianski Emmanuel Eboue - Laurent Koscielny - Johan Djourou - Kieran Gibbs Jack Wilshere - Denilson - Henri Lansbury Tomas Rosicky - Carlos Vela - Samir Nasri Spennende med Lansbury, men her var det utrolig lite muskelkraft. Savner JET. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå