Puster Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei! jeg vurder å lage en nettside for clanen min, og da lurer jeg på om jeg burde lage den i php og html eller? Jeg har mye kunnskap rundt html og php, noen som kan gi tips? Tenker på forum osv:P Lenke til kommentar
Tim91 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Hei Har du store kunnskaper innenfor faget hadde jeg vel kodet alt sammen uten og benytte meg av free forum etc. Ja det tar nok litt tid, men så ser det jo mye mer proffesjonelt ut om du kan det du driver med. Ettersom du kan HTML og PHP tipper jeg du også kan CSS? og muligens photoshop for og pusse ekstra godt på designet? Vis ikke du er er så god på design delen hade jeg vel godt for et gratis forum. å laget en nettside M/ nyhets script,Om oss etc. ved siden av Endret 1. oktober 2010 av Tim91 Lenke til kommentar
Puster Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Hei, Takk for tilbake melding, jeg er ikke en spesialist på ps;) Men jeg har kontakter:) Lenke til kommentar
Puster Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Hei ! Da begynner jeg å nære meg slutten på siden! Mangler kun sponsorer og noen dmåting! Ta en tit på betaen! www.physicgaming.com/site Btw noen tips for sponsors? Lenke til kommentar
Tim91 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Før du tenker på sponsorer så prøv og optimaliser siden din. - Designet er ikke tilpasset alle nettlesere, Designet er alt for stort i hvertfall fire fox så du må bla til siden for og kunne se høyere meny. - Headeren ser man har kanter (høyere hjørnet) Prøv og få den inn sammen med BG fargen din som er svart. - Hover funkjsonen til topp menyen burde endres. Altså passer dårlig med bevegelse i en slik meny. - Fiks ny farge på a og a hover linkene dine. Er så stygt med den blå fargen og lilla etter de har blitt klikket på. Hvertfall noe du kan fikse på siden din. 1 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Få noen til å skrive for deg. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 I FF beveger knappene seg da du holder over dem. Var litt irriterende. Men kan være meninga for alt jeg vet. Lenke til kommentar
Puster Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 er meninga Takker for tilbakemeldinger, det som er at ingen i clanen er vel seriøs lengre, så jeg laga en nettside with no reasons. Men jeg beklager for det svært dårlige skriftspråket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå