gamer1 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei vil gjerne at folk skal komme med forslag til gameing pc rundt 6000kr. Eneste er at jeg vil ha Cool master Advance 2 kabinette og Nivedia gtx 460 1gb skjermkort. Resten er opp til dere. Trenger alt utenom skjerm,tastatur,mus,musmatte,harrdisk,cd rom. Kom med masse forslag på amd og intel takk for svar:P Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Er det dette kabinettet du mener? Og du skal altså ha kabinett, PSU, HK/CPU/RAM og skjermkort for 6000? Det skulle i så fall være mer enn mulig. Gi meg et par minutter, så skal jeg komme med et forslag. Edit: Noe i denne duren? Endret 20. september 2010 av Dauemannen Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hmm du mangler PSU i den listen der Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ah, beklager. Gikk litt fort i svingene. Oppsettet er nå oppdatert med PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå