atLind Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg fikk lit tyn da jeg tidligere i dag postet dette under "HJELP!!!". Må bare få beklage den elendige topicen men jeg var relativt frustrert. Uansett, noen som kan hjelpe? Mitt GeForce 4 Ti 4400 128mb RAM kort funker ikke som det skal. Når jeg starter maskinen er skjermbildet helt f**ka, jeg får "linjer" med streker av skjermbildet fra en annen plass... hvis noen forstår hva jeg mener venligst gi meg noen tips om hva som kan gjøres. Vifta går rundt så tviler på at det er varmen. En IDE kabel ligger klemt mot underkanten av kortet men det har vel ingenting å si, har det vel? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hadde samme problem med et Gainward GeForce4 Ti4200 Dette kom litt etter litt. Leverte det for testing på komplett, og det kortet hadde sagt takk for seg. Er ikke sikkert at du har samme broblem,men det ligner. GHB Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hadde selv problemer med ett gainward kort.. død å begravet i dag. Ditt problem ligner noe, utenom jeg ikke fikk det i starten. Problemene kom i spill. Så send inn kortet. er antakelig feil på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå