Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min har vært stripper

Gjest tigergutt

Anbefalte innlegg

Er vel akkurat pga det dkny sier jeg er skeptisk :p Å ville vise seg frem. Tar ikke lang tid før spenningen over å vise seg for kjæresten er over, da vil man vise seg frem til noen andre, og det faller vel ikke alltid i god jord hos kjæresten. Og som Nymph sa, behovet for bekreftelse.

Btw, dkny: Du trenger ikke store pupper for å bli stripper. Jeg så en gang en jente som jobbet som stripper (ikke på bule, aldri vært der) og hun var langt i fra imponerende når det gjaldt utseende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Motsetningen er jo at jenta viste seg frem fordi hun tjente penger på det. Sier du i så måte at hun etterhvert kommer til å bli ei hore? Eller at hu kommer til å være utro? Ettersom denne "trangen" for å vise seg frem vil komme tilbake...

Isåfall, for en teit tanke. På tide å tenke litt over hva dere faktisk sier? For dette blir jo bare tullete, og det vet dere selv.

Lenke til kommentar

Trodde gutter bare ville like sånt?

Vurderte faktisk en gang å prøve å få jobb som det pga kicket og gøy å vise seg frem når man har en ok kropp, men tenkte jeg ikke hadde nok pupper, men når jeg leser dette er det vel flaks jeg aldri gjorde. :!:

Ikke den skarpeste kniven i skuffen nei..

Til resten:

"Noen som kanskje har vært borti dette selv, eller gjerne har noen råd alikevell?"

Trådstarter spurte etter råd. Jeg tror strengt tatt diskusjonen deres gjør ting verre for han.

Hvor vanskelig er det å starte en egen tråd hvor dere spekulerer i grunner for at folk stripper?

Endret av SweetMaryJane
Lenke til kommentar

Motsetningen er jo at jenta viste seg frem fordi hun tjente penger på det. Sier du i så måte at hun etterhvert kommer til å bli ei hore? Eller at hu kommer til å være utro? Ettersom denne "trangen" for å vise seg frem vil komme tilbake...

Isåfall, for en teit tanke. På tide å tenke litt over hva dere faktisk sier? For dette blir jo bare tullete, og det vet dere selv.

Jeg sier bare at om en person har en trang til å vise seg frem så hadde jeg vært skeptisk. Jeg vet ikke hvem som gjør det for penger og hvem som gjør det for oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Er jo akkurat det. Du spekulerer i hva slags jente det er. Det burde OP også gjøre, slutte å spekulere og heller se på jenta som hu er nå.

EDIT: Dårlig formulert. Mente at man ikke kan putte et menneske i bås kun utifra et yrke. Et yrke jeg har null problemer med å godta.

Det er jo bare samfunnet idag som er skeivt og menneskene i det. På tide å vokse opp.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Vurderte faktisk en gang å prøve å få jobb som det pga kicket og gøy å vise seg frem når man har en ok kropp, men tenkte jeg ikke hadde nok pupper, men når jeg leser dette er det vel flaks jeg aldri gjorde. :!:

Jeg kom inn på medisin på NTNU etter videregående og ble også innkalt til intervju på Oxford på bakgrunn av det jeg gjorde på videregående, så da sier vi takk til skarpe deg og setter over til sporten. :)

Lenke til kommentar

Jeg kom inn på medisin på NTNU etter videregående og ble også innkalt til intervju på Oxford på bakgrunn av det jeg gjorde på videregående, så da sier vi takk til skarpe deg og setter over til sporten. :)

Jeg er veldig glad på dine vegne :) Sporten derimot prøver jeg å holde meg unna..

Det finnes forøvrig flere former for intelligens, og intelligens er ikke nødvendigvis ett kriterie for gode karakterer ;)

MEN, nå må du slutte å lure meg ut i off-topic diskusjoner, i og med at jeg nettopp klaget over at andre gjorde det!

Lenke til kommentar

Det er en skam at du kom inn på Oxford. Det er sikkert mange andre jenter som hadde fortjent det mer.

Lenke til kommentar

Det er en skam at du kom inn på Oxford. Det er sikkert mange andre jenter som hadde fortjent det mer.

Slår du terning om hvilken post du skal svare off-topic på uten å lese innlegget eller?

Endret av SweetMaryJane
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Gypsy: Jeg dro aldri til intervjuet, skulle spille konsert de dagene og visste jeg ville gå i Norge selv om jeg søkte Oxford for moro skyld. Kom derimot inn på blant annet Edinburgh

uten å måtte dra på intervju.

Det finnes forøvrig flere former for intelligens, og intelligens er ikke nødvendigvis ett kriterie for gode karakterer ;)

Stemmer det, men alle karakterene mine ble avgjort av helt anonyme eksamener rettet utenlands sammen med eksamenene til folk fra hele verden(IB-linja, med halvparten realfag), så det var ikke noe man kunne smiske seg til eller være aktiv i timen for å få. :)

Vel, kan skrive noe on-topic:

Du kan ikke forandre bakgrunnen hennes uansett hva du gjør. Du må vurdere om det plager deg så mye at du heller vil være med en annen jente så du slipper å tenke på dette. Men ingen er perfekte, og det er ikke sikkert at gresset er grønnere med noen andre. :)

Endret av dkny
Lenke til kommentar

HAHAHAHA, W-T-F?? :!: Lurer på hvordan du kan uttale deg om dette uten å kjenne meg i det hele tatt. Har du mensen? Isåfall, gå og få ut frustrasjonen på noen andre.

Men, nå snakker vi ikke mer om dette, med mindre jeg får fler lignende kommentarer. Om noen lurer på noe, send en PM istedet. Så blir vi on-topic her.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Så hvorfor ble siste siden til et angrep på dknys intelligens? Bare fordi noen er uenig med hennes meninger?

Vel post historikken er jo der, så sånn sett kan du lese og bedømme selv. Tror dog ikke det er nødvendig å finne fram rustningen og sadle hesten, virker som hun kan sparke bra fra seg på egenhånd :)

Lenke til kommentar

Kjære TS:

Uff, jeg kan gjøre dette litt enklere for deg. Jeg lager tre situasjoner som er aktuelle:

1: Alt hun gjorde var å strippe. Hun jobbet på et ok sted, har ingen kontakt med mennesker fra sin fortid. Den tidligere jobben var kun en arbeidsplass. Hun hadde kanskje også en (god) grunn til å jobbe der hun gjorde. Hvis dette er nærme sannheten, bør du vurdere om du vil gå videre i forholdet. Diskuter, og LUFT DINE TANKER, sammen med henne. Snakk fra hjertet. Det bør hun tåle, ettersom byrden fra fortiden ligger på hennes skuldre.

2: Punkt inneholder en eller flere feil. Hun var kanskje prostituert i tillegg (dette ville jeg funnet ut om ASAP), hun jobbet på en ekkel strippebule, hun drev kanskje med narkotika. Sistnevnte er ikke umulig. Jeg tør påstå at narkotika og prostitusjon/stripping er noe som ofte assosieres med hverandre, og med god grunn. Hvis dette punktet er nærmest sannheten hadde jeg funnet meg noe som var meg selv verdig, hvis jeg var deg.

3: Hvis hun har utenlandsk opprinnelse kan det være andre, og langt mer tragiske, årsaker som ligger bak. Da ville jeg støttet henne!

Egentlig er det bare du som kan gjøre en god avgjørelse. Du kjenner jenta, du vet hvordan situasjonen er, og kun DU kan prate med henne.

Vurderte faktisk en gang å prøve å få jobb som det pga kicket og gøy å vise seg frem når man har en ok kropp, men tenkte jeg ikke hadde nok pupper, men når jeg leser dette er det vel flaks jeg aldri gjorde.

Første antagelsen der har du rett i. Vi liker "sånn" (jeg antar du mener stripping, nakne damer etc). Men vi liker ikke deg. Vi ser ikke på stripperen og tenker "hun der virker hyggelig, henne kunne jeg tenkt å bli sammen med". Strippere er 40-60 kg med sex-leketøy. Det gufne og brautete ordtaket "kjøtt på kølla" treffer spikeren på hodet. Strippere er objekter som er til for at menn skal kunne se på nakne kvinner uten å måtte arbeide for det.

At DU hadde lyst til å få deg jobb som stripper, gjør at jeg ikke egentlig har så mye til overs for deg. Egentlig viser det hvor lite resonnert du er. Stripping er stort sett noe jenter og kvinner gjør som følge av nød eller tvang. Det er veldig, veldig få jenter som gjør det 100 % frivillig. Du lever i det landet med verdens beste levestandard, du har et sikkerhetsnett rundt deg som er enestående. Du vil allikevel selge dine egen kropp, til tross for at jenter over hele verden gjør det samme mot sin vilje? Hvor provoserende hadde det vært for jenter fra for eksempel Sonagachi, India å vite at du var i bransjen frivillig, når du hadde masse gode alternativer?

Når vi er inne på dette med å være naken, så er det mange jenter som drar frem "kunst- kortet". Nakenhet er ikke kunst. Se på Marianne Aulie! Hun twitret frem bilder av seg selv i BH, akkurat som Demi Moore. Sistnevnte fikk masse positiv oppmerksomhet. Det samme ville tydeligvis Aulie, men ble totalt forbikjørt av Helle Vaagland, som til tross for en ikke like flott figur satte et sunt eksempel.

Alle voksne mennesker har fått bekreftet Aulies enorme behov for oppmerksomhet, da hun for noen dager siden postet en bilde av seg selv HELT NAKEN. Det er svært tydelig at hun ønsker å få bekreftet sitt flotte utseende, sin flotte figur og at hun "tørr å være naken". For å dekke over denne agendaen har hun da sagt at det er befriende.

DU ER PARALLELLEN TIL AULIE!!!!! Og akkurat det provoserte meg. Når du skriver:

Slår du terning om hvilken post du skal svare off-topic på uten å lese innlegget eller?

... så kan jeg svare; Nei. Jeg synes bare utsagnet ditt var helt på jordet og jeg synes DU virker helt på jordet. Som MaryJane skriver finnes det flere forskjellige former for intelligens. Du er ifølge deg selv heldig med ditt "skole- intellekt" hvis det er noe som heter det. Jeg synes ikke du fortjener denne egenskapen, ettersom du feiler hardt på alle andre punkter.

Hvis noen lurer på noe, så kan vi ta det på PM. Ikke svar i denne tråden, siden den har nok av svar som er Off-topic.

Ha en ellers god onsdag!

Endret av FlinkeFreddy
Lenke til kommentar

Kjære TS:

Uff, jeg kan gjøre dette litt enklere for deg. Jeg lager tre situasjoner som er aktuelle:

1: Alt hun gjorde var å strippe. Hun jobbet på et ok sted, har ingen kontakt med mennesker fra sin fortid. Den tidligere jobben var kun en arbeidsplass. Hun hadde kanskje også en (god) grunn til å jobbe der hun gjorde. Hvis dette er nærme sannheten, bør du vurdere om du vil gå videre i forholdet. Diskuter, og LUFT DINE TANKER, sammen med henne. Snakk fra hjertet. Det bør hun tåle, ettersom byrden fra fortiden ligger på hennes skuldre.

2: Punkt inneholder en eller flere feil. Hun var kanskje prostituert i tillegg (dette ville jeg funnet ut om ASAP), hun jobbet på en ekkel strippebule, hun drev kanskje med narkotika. Sistnevnte er ikke umulig. Jeg tør påstå at narkotika og prostitusjon/stripping er noe som ofte assosieres med hverandre, og med god grunn. Hvis dette punktet er nærmest sannheten hadde jeg funnet meg noe som var meg selv verdig, hvis jeg var deg.

3: Hvis hun har utenlandsk opprinnelse kan det være andre, og langt mer tragiske, årsaker som ligger bak. Da ville jeg støttet henne!

Egentlig er det bare du som kan gjøre en god avgjørelse. Du kjenner jenta, du vet hvordan situasjonen er, og kun DU kan prate med henne.

For det første gjorde du det vel strengt tatt ikke enklere for han.

For det andre var det JEG som skrev det med terningen.

For det tredje virker det som du har en lei tendes til å dømme folk til de grader ut ifra din egen virkelighetsoppfatning.

Trådstarter kan enten akspetere henne for den hun er, inkludert fortiden hennes, eller finne seg en annen. Så enkelt er det.

Endret av SweetMaryJane
Lenke til kommentar

Nja, kan ikke se noe angrep her akkurat, det maryjane sier er jo helt relevant. Bortsett fra den forhåndsdømmende kommentaren til flinkefreddy, som vi kunne vært foruten. :thumbup:

... så kan jeg svare; Nei. Jeg synes bare utsagnet ditt var helt på jordet og jeg synes DU virker helt på jordet. Som MaryJane skriver finnes det flere forskjellige former for intelligens. Du er ifølge deg selv heldig med ditt "skole- intellekt" hvis det er noe som heter det. Jeg synes ikke du fortjener denne egenskapen, ettersom du feiler hardt på alle andre punkter.

Hvis noen lurer på noe, så kan vi ta det på PM. Ikke svar i denne tråden, siden den har nok av svar som er Off-topic.

Ha en ellers god onsdag!

1: "feiler hardt på ALLE andre punkter"? Som sagt, hva vet du egentlig om meg og hva jeg driver med bortsett fra at jeg syntes stripping så gøy ut? Oxford ser forresten ikke bare karakterer, men også f.eks. frivillig humant arbeid du har gjort.

2: Det var IKKE jeg som skrev det med terning, og det sier jeg HER, ikke på pm. DU svarte meg også her selv om jeg sa svar på pm. Lol. Ha en god onsdag sjæl.

Og det ene punktet at jeg synes det så gøy ut å strippe men ikke gjorde det, tror jeg ikke Oxford bryr seg så mye om.

Du kan ikke si noe så brutalt som det du sa om at "det er en skam at du ble innkalt", på bakgrunn av den ene tingen, at jeg hadde lyst. Tipper VELDIG mange jenter har tenkt tanken at stripping ville vært artig.

Tipper TS er enda mer fornærmet, den kommentaren "det er en skam at Oxford innkalte deg [fordi du VURDERTE å strippe]" er jo et slag rett i trynet til dama hans som faktisk strippet!

TS, ifølge FlinkeFreddy "failer dama di hardt på alle punkter"

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Haha, akkurat. Jeg taler visst ikke på vegne av de fleste her inne som visstnok hadde sterke meninger om dette, men en slik holdning liker jeg! Vurder deg selv, hvor du finner din spenning, og gjør da for pokker det.

Jeg ville aldri vært sammen med en stripper - fordi jeg anser meg og min kjæreste, og våre kropper, for noe privat mellom oss - men hva som har hendt før her får vel være det samme. Sålenge jeg har noe å skyte tilbake på simple kommentarer som: "Du vet at alle har sett din kjæreste i bare trusen, sant?"

"I bare trusen.. Jeg har fått sett mye mer enn det, så nå får du bare ta deg sammen småkar. Det er sikkert nok av gutter som har sett din jente med hælene på skulderen, uten at jeg skal gå rundt å kommentere det."

Det er ikke handlingene den enkelte har gjort som setter fugleskremsler i hodene på oss, det er den underliggende holdningen til massene. Håper dette også er relevant for trådstarter.

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

Haha, akkurat. Jeg taler visst ikke på vegne av de fleste her inne som visstnok hadde sterke meninger om dette, men en slik holdning liker jeg! Vurder deg selv, hvor du finner din spenning, og gjør da for pokker det.

Takk for det, men jeg er som sagt glad det aldri ble med mer enn tanken. Jeg hadde veldig lyst til å stå på en scene foran mange mennesker, men klarte å komme på en på mer anstendige måter.

Tror jeg hadde angret om jeg faktisk hadde gjort det. Men jeg angrer IKKE på at jeg hadde lyst, nei, flinkefreddy. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...