McBitch Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Tenker man at alle jenter som har danset på en strippeklubb er "horer" og ligger rundt så må en se på sine egne fordommer. Det jo tross alt bare en veldig enkel måte å betale for annen eventuell utdannelse eller boforhold. Nja. De fleste kvinner har nok en sperre mot å kle av seg foran gamle kåtinger. Da er det interessant å se på de som ikke har denne sperren, og hvorfor. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Vell det er vell samfunnet som er skyld i det. Dra en tur til afrika/sør amerika og opplev et par stammer der nede, så ser man da at synet på slikt er forskjellig rundt om kring. Hvorfor skulle man hatt en sperre for å kle av seg klærne når situasjonen tillater det? Enten det være seg sex, på swingersklubb eller på strippebar? Endret 21. september 2010 av o(O)phus Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Personlig mener jeg jenter som stripper har et bekreftelsesbehov, eller i allefall trangen til å vise seg frem. Siden du skriver at hun har VÆRT stripper, så kan hun jo ha kommet på bedre tanker. Mange har nok gjort ting da de var unge, som de angrer på senere. Hvis dette er noe som har skjedd før, så er det vel ikke noe stort problem lenger. Det hadde vel vært verre, om hun hadde jobbet som eskorte, eller om hun fortsatte med det nå. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Tenker man at alle jenter som har danset på en strippeklubb er "horer" og ligger rundt så må en se på sine egne fordommer. Det jo tross alt bare en veldig enkel måte å betale for annen eventuell utdannelse eller boforhold. Nja. De fleste kvinner har nok en sperre mot å kle av seg foran gamle kåtinger. Da er det interessant å se på de som ikke har denne sperren, og hvorfor. Som o(O)phus sier, det er samfunnet som har fortalt oss at nakenhet er uffent. Det er ingenting i nakenhet i seg selv som gjør det galt. Når det gjelder stripping så viser de seg bare fram, det er vel så vidt noen i det hele tatt rører ved dem, hvertfall ikke i alvorlig grad. Til TS: Du har egentlig fått svaret allerede, men jeg vil bare si at du heller bør ta det som et tegn på at hun har vært modig nok til å trosse samfunnsnormene og gjøre det hun har hatt lyst til. Og det at du har ei dame nå som andre har villet betale for bare for å se danse naken, må jo være flott. Endret 22. september 2010 av KarlRoger Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Dump henne! Deretter sender du meg mobilnummeret hennes Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tenker man at alle jenter som har danset på en strippeklubb er "horer" og ligger rundt så må en se på sine egne fordommer. Det jo tross alt bare en veldig enkel måte å betale for annen eventuell utdannelse eller boforhold. Nja. De fleste kvinner har nok en sperre mot å kle av seg foran gamle kåtinger. Da er det interessant å se på de som ikke har denne sperren, og hvorfor. Som o(O)phus sier, det er samfunnet som har fortalt oss at nakenhet er uffent. Det er ingenting i nakenhet i seg selv som gjør det galt. Når det gjelder stripping så viser de seg bare fram, det er vel så vidt noen i det hele tatt rører ved dem, hvertfall ikke i alvorlig grad. Til TS: Du har egentlig fått svaret allerede, men jeg vil bare si at du heller bør ta det som et tegn på at hun har vært modig nok til å trosse samfunnsnormene og gjøre det hun har hatt lyst til. Og det at du har ei dame nå som andre har villet betale for bare for å se danse naken, må jo være flott. Som Nymph sier kan hun ha et bekreftelsesbehov, vil bekreftelse fra deg som kjæreste være nok? Og har hun et behov for å vise seg frem så passer det heller ikke med mine preferanser. Jeg foretrekker en dame i offentligheten og en tiger på soverommet. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hvorfor i allverden skulle hu ha et behov for noe annet enn pengene den jobben gav henne? Det finnes jo utallige modeller der ute som viser seg naken i samme grad, dette gjør det jo pga de har hatt mulighetene til rette, altså at utseende har vært passende og det er vell ikke noe annerledes for strippere. De bruker det de har for å komme seg fremover i livet og man trenger ikke putte idiotiske konklusjoner eller prøve å analysere et menneske man ikke har truffet kun utifra et yrke. Det blir for teit. For å si det på en annen måte. Jeg hadde heller vært sammen med denne stripperen kontra de folkene her inne som går rundt med idiotiske tankeganger, samt holdningene til nakenhet rundt dette. Endret 22. september 2010 av o(O)phus Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvorfor i allverden skulle hu ha et behov for noe annet enn pengene den jobben gav henne? Det finnes jo utallige modeller der ute som viser seg naken i samme grad, dette gjør det jo pga de har hatt mulighetene til rette, altså at utseende har vært passende og det er vell ikke noe annerledes for strippere. De bruker det de har for å komme seg fremover i livet og man trenger ikke putte idiotiske konklusjoner eller prøve å analysere et menneske man ikke har truffet kun utifra et yrke. Det blir for teit. For å si det på en annen måte. Jeg hadde heller vært sammen med denne stripperen kontra de folkene her inne som går rundt med idiotiske tankeganger, samt holdningene til nakenhet rundt dette. Hissig du. Men om hun bare er ute etter penger så er det flust av andre jobber. De aller fleste vil ha penger, men de aller færreste stripper. Hva er det som gjør at noen velger å ikke strippe/hva er det som gjør at noen velger å strippe. Det er dessuten forskjellige typer nakenhet. Å sole seg toppløs på stranden er milevis fra å svinge seg rundt stangen. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det som får dem til å strippe er jo nettopp det. Det har ikke disse sperrende folk flest løper rundt med. Og flott er det sier hvertfall jeg. Dessuten er nok stripping en ganske OK måte å få en inntekt på om man ikke har noen utdannelse fra før av, og jeg tør tippe på at man som stripper tjener en god del mer enn jenta som står i Kiwi skranken fra 09:00 til 16:00. Så jeg skjønner godt hvorfor noen kanskje ønsker å strippe i 2 timer kontra 9 timer og faktisk tjene mere kroner på det. Nettopp stripping og poledancing er jo faktisk blitt ganske åpent nå for tiden og det er jo faktisk blitt en sport ut av det. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg vil tro de fleste velger stripping fordi det er noe de liker, ikke fordi de ikke har noe i mot det. Og da lurer jeg på hva de liker ved stripping. Btw, jeg har ingen anelse om hvor mye en stripper tjener, har du? Ja, Poledancing er blitt en treningsform. Men forskjellen er jo at man gjerne gjør dette hjemme i privatlivets fred. Samme som jeg når jeg skal ta meg en kosestund. Milevis mellom å danse på stang hjemme og på en scene. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Jeg aner ikke hvor mye strippere tjener i Norge, men jeg har hvertfall lest at enkelte strippere i USA kan tjene så mye som 10,000kr dagen. Jeg har også lest at "lapdance" i norge koster 100kr minuttet. Så det at man tjener godt på å strippe er ingen hemmelighet. Det blir jo betraktet som kunst, så noen skatt slipper man jo også, noe som hjelper på en god del. http://www.side2.no/livsstil/article2592964.ece Også: The girls in the middle earn quite a good wage, and would probably do better than a job which they would need a degree to do. An average girl in USA would probably walk home with $40,000 a year working 3-4 nights a week. A top girl would be earning about $400,000-$500,000 a year working 4 nights a week. This also applies to Canada, UK and also some places in Europe like Paris. Så for min del så trur jeg heller at jentene som stripper helst velger den jobben pga de kan, altså de ser bra ut og vet hvordan utnytte dette. Man må jo være klin spenna gærn om man ikke hadde strippet hvis man viste at man kunne tjene 400-500,000$ i året, og det uten noen form for utdannelse. Hadde jeg hatt kroppen for det, så hadde jeg lett klasket kuk i ansiktet på damene på strippeklubb for 100kr klasket, eller hvordan man kan sammenligne tjenestene. Endret 22. september 2010 av o(O)phus Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du må bare akseptere det. Det finnes ingen vei utenom hvis du har lyst til å være sammen henne. Skjønner at det ikke er lett, men hver eneste gang du tenker på det kommer det til å bli vanskeligere å akseptere. Si til deg selv at du ikke har noe med hva hun har drevet med før. Si til deg selv at det ikke spiller noen rolle. Hvis du klarer å tenke slik hver gang tanken dukker opp i hodet ditt, kommer den kjipe følelsen til å gå over. Om du så må si det til deg selv 10 ganger i minuttet, så må du det. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg aner ikke hvor mye strippere tjener i Norge, men jeg har hvertfall lest at enkelte strippere i USA kan tjene så mye som 10,000kr dagen. Jeg har også lest at "lapdance" i norge koster 100kr minuttet. Så det at man tjener godt på å strippe er ingen hemmelighet. Det blir jo betraktet som kunst, så noen skatt slipper man jo også, noe som hjelper på en god del. http://www.side2.no/livsstil/article2592964.ece Også: The girls in the middle earn quite a good wage, and would probably do better than a job which they would need a degree to do. An average girl in USA would probably walk home with $40,000 a year working 3-4 nights a week. A top girl would be earning about $400,000-$500,000 a year working 4 nights a week. This also applies to Canada, UK and also some places in Europe like Paris. Så for min del så trur jeg heller at jentene som stripper helst velger den jobben pga de kan, altså de ser bra ut og vet hvordan utnytte dette. Man må jo være klin spenna gærn om man ikke hadde strippet hvis man viste at man kunne tjene 400-500,000$ i året, og det uten noen form for utdannelse. Hadde jeg hatt kroppen for det, så hadde jeg lett klasket kuk i ansiktet på damene på strippeklubb for 100kr klasket, eller hvordan man kan sammenligne tjenestene. Men dette er i USA. Jeg tviler på de tjener så bra her i Norge. Og av de 100kr/min, så går nok veldig mye rett i kassen til strippeklubben. Av det jeg har hørt av Dreams her i Bergen, så er det ikke akkurat overfullt der. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvorfor skulle de ikke tjent like bra eller bedre i Norge? Alt koster jo mer her borte, og stripping blir vell ikke et unntak? Det er jo bare å ta et kjapt søk angående stripping og norge, samt inntekt så ser man da at det ikke akkurat står dårlig til for de mest kjente stripperne her. Poenget står fremdeles fast, man tjener mye bedre som stripper kontra ei kassadame på Rimi. Så er det vell opptil hver enkelte. Har man lyst til å være gjeldfri som 30 når utdannelsen er i orden, eller vil man være "snill" jente å utsette dette til langt oppi 40-50 årene? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hvorfor skulle de ikke tjent like bra eller bedre i Norge? Alt koster jo mer her borte, og stripping blir vell ikke et unntak? Det er jo bare å ta et kjapt søk angående stripping og norge, samt inntekt så ser man da at det ikke akkurat står dårlig til for de mest kjente stripperne her. Poenget står fremdeles fast, man tjener mye bedre som stripper kontra ei kassadame på Rimi. Så er det vell opptil hver enkelte. Har man lyst til å være gjeldfri som 30 når utdannelsen er i orden, eller vil man være "snill" jente å utsette dette til langt oppi 40-50 årene? Hadde vært flott om du kunne linke til et sted hvor jeg kan fnne lønn for strippere Ja, alt er dyrere her, derav er det dyrere å drifte en strippebule. Markedet her Norge er nok også dårligere enn i USA. Vanlige utesteder her i Bergen klarer jo såvidt å gå rundt, og mitt inntrykk er at Dreams Showbar f.eks. (strippeklubb) ikke har så veldig mange kunder. Uansett hva de tjener så er det de færreste som velger å bli stripper, fordi det er ikke alle som synes det er noe særlig. Ikke alle synes det er så delikat å se på gamle griser sitte å sikle. Btw, er vel heller ikke snakk om 37,5 timer uker på strippestangen. Endret 22. september 2010 av McBitch Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ingen av dere har vel noen forutsetning for å spekulere i hvorfor hun var stripper.. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Man finner for det meste tall fra utlandet. Siden de ikke blir skattet så er det jo også litt vanskelig å finne eksakt hvor mye stripperne her i landet tjener. Men det er jo også kommet frem at noen av de mest kjente stripperne her i landet faktisk stripper for veldedighet, og det sier seg selv da at de ikke akkurat sliter med penger. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article832395.ece Og jeg trur ikke de fokuserer på gamle griser som sikler, men heller pengene de kan få ut av dem gjennom å være den kvinnen nettopp disse mennene mangler. Det handler faktisk ikke alltids om det å gni rumpa mot låret heller. Mange av mennene som skriver rundt sine besøk på slike steder skriver at de drar for å bli hørt. Og fra det jeg har lest nå, så får jeg faktisk et omvendt synspunkt angående det du uttrykker. Mange av jentene sier at det er morsomt. Dog det er jo alltids steder som blir drevet av litt misstenksomme menn, som helst hyrer jenter fra utlandet. Og da stemmer nok de misstankene du har, ettersom de nok jobber for en slikk og en ingenting sett utifra norske standarder. Dog for dem så tjener de nok mer enn arbeidsklassen i sitt eget land, så det kommer vell an på øyet som ser. Uansett, som du kommer inn på så velger jo jentene dette selv, og jeg trur neppe de hadde blitt værende som stripper over lengre tid hvis det hele hadde vært jævlig, "med svette menn som sikler" eller hva du sier. Og som jeg har sakt helt fra starten av, det er et yrke man kan hoppe innom og tjene greit med penger på en kort tid. Sammenlign det med krabbefiske ute på havet om du vill. Ikke det mest givende jobben en kan ha, men pokker å man tjener penger på det hvis man får fangst. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Man finner for det meste tall fra utlandet. Siden de ikke blir skattet så er det jo også litt vanskelig å finne eksakt hvor mye stripperne her i landet tjener. Men det er jo også kommet frem at noen av de mest kjente stripperne her i landet faktisk stripper for veldedighet, og det sier seg selv da at de ikke akkurat sliter med penger. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article832395.ece Og jeg trur ikke de fokuserer på gamle griser som sikler, men heller pengene de kan få ut av dem gjennom å være den kvinnen nettopp disse mennene mangler. Det handler faktisk ikke alltids om det å gni rumpa mot låret heller. Mange av mennene som skriver rundt sine besøk på slike steder skriver at de drar for å bli hørt. Og fra det jeg har lest nå, så får jeg faktisk et omvendt synspunkt angående det du uttrykker. Mange av jentene sier at det er morsomt. Dog det er jo alltids steder som blir drevet av litt misstenksomme menn, som helst hyrer jenter fra utlandet. Og da stemmer nok de misstankene du har, ettersom de nok jobber for en slikk og en ingenting sett utifra norske standarder. Dog for dem så tjener de nok mer enn arbeidsklassen i sitt eget land, så det kommer vell an på øyet som ser. Uansett, som du kommer inn på så velger jo jentene dette selv, og jeg trur neppe de hadde blitt værende som stripper over lengre tid hvis det hele hadde vært jævlig, "med svette menn som sikler" eller hva du sier. Og som jeg har sakt helt fra starten av, det er et yrke man kan hoppe innom og tjene greit med penger på en kort tid. Sammenlign det med krabbefiske ute på havet om du vill. Ikke det mest givende jobben en kan ha, men pokker å man tjener penger på det hvis man får fangst. Det er nettopp dette jeg funderer over. Hvis damen til trådstarter gjorde det fordi hun likte det, hva skjer da når hun ikke stripper lenger? Og hva var det ved strippingen hun likte? Jeg stiller bare spørsmålstegn ved dette, jeg sier ikke det er galt å strippe, for all del, mangfolk er det som er herlig! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hvis hun ikke stripper lengre så har hun vell heller ikke den trangen lengre? Så hva er problemet? Dessuten hvis trangen for å fremføre litt kommer igjen, så sier jeg bare "lucky dude". Og hva med strippingen er det hun ikke kan like? Hvorfor hopper folk ut av et fly? Kick kanskje? Adrenalin? Endret 22. september 2010 av o(O)phus Lenke til kommentar
dkny Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Trodde gutter bare ville like sånt? Vurderte faktisk en gang å prøve å få jobb som det pga kicket og gøy å vise seg frem når man har en ok kropp, men tenkte jeg ikke hadde nok pupper, men når jeg leser dette er det vel flaks jeg aldri gjorde. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå