Gjest tigergutt Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei Jeg lurer på om det er noen her inne som er/har vært i samme situsjon som meg. Kjæresten min har jobbet som stripper for noen år siden, før hun traff meg. Jeg har selv vært på strippeklubb uten å tenke så mye over det, men etter at jeg fikk vite hun hadde jobbet som stripper sliter jeg litt med å akseptere det faktum at hun har "danset" for andre menn som hun ikke kjenner. Selv om dette er en stund siden syns jeg fortsatt at dette er veldig ubehagelig. Noen som kanskje har vært borti dette selv, eller gjerne har noen råd alikevell? Lenke til kommentar
Populært innlegg N|troXx Skrevet 20. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 20. september 2010 Se lyst på saken: Du kan jo få privat show med "happy ending" Alle har baggasje, du har sikkert gjort noe hun ikke synes er så greit, men hun velger å se bort fra det. Ikke tenk på fortiden, den har formet henne til det mennesket hun er i dag, og den dama digger du. Hadde hun ikke hatt den fortiden hun har, hadde det sikkert ikke blitt dere to. Mulig du hadde vært aleine med høyrehånda di for det jeg veit. Håper du greier å heve deg over dette, og se framover. 16 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hah, jeg hadde digget at hu hadde vært en stripper tidligere. Og jeg er sikker på at du liker den delen av henne som faktisk fikk hu til å vurdere det yrket "in the first place". Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg syns folk bør slutte å fokusere så veldig på fortiden til andre. Hun er jo sammen med deg nå, er hun ikke? Ingen vits å henge seg opp i detaljer. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hadde det vært snakk om eks-prostituert eller seksuelt samkvem med abnormalt mange personer uten betaling kunne jeg skjønt deg, men stripping..? Det er da ikke noe annet enn dans alà skuespill og teater. Bare med mindre klær og flere erigerte peniser, selvsagt. 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg hadde dumpa den kjerringa rimelig fort, for jeg kan vedde på at hun ikke bare var stripper. Leit å si det, men det er i hvertfall det første som slo meg. Vet du hvor hun jobbet? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Klarer ikke helt å se problemet, du har jo selv gått på strippeklubb? Det er da vitterlig ikke noe verre enn å ha vært stripper. Du så på fremmede damer og hun danset for fremmede menn. Klarer ikke helt å se forskjellen om jeg skal være ærlig. Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fortiden... bleh. Hva har den å si? Folk forandrer seg hele tiden 1 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fortiden... bleh. Hva har den å si? Folk forandrer seg hele tiden Psykologisk kan den ha veldig mye å si for den andre, derfor burde man snakke minst mulig om fortiden. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Man skal selvsagt snakke om fortiden! Herrejemini.. Fortiden har naturligvis noe å si, men ikke alt! Snakk om fortiden, men bare hvis du kan takle å vite det.. Man må alltid være forberedt på svaret man får, og det er ikke alltid like greit å svelge det eller motta det som sies.. Men da må man finne ut om det virkelig er så farlig eller ikke. Det kan vi dessverre ikke avgjøre her på forumet, men det er noe du må finne ut selv. Pro: Private sessions Dama kan bevege seg Con: Ho har dansa dirty med andre av det andre kjønn før deg (Who hasn't?) Ho kan kanskje ha blitt med noen hjem etter jobb som har vært sjarmerende.. (Noe tvilsomt, ettersom alle som går inn på en strippebule er så lite sjarmerende som mulig) Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Man skal selvsagt snakke om fortiden! Herrejemini.. Fortiden har naturligvis noe å si, men ikke alt! Snakk om fortiden, men bare hvis du kan takle å vite det.. Man må alltid være forberedt på svaret man får, og det er ikke alltid like greit å svelge det eller motta det som sies.. Men da må man finne ut om det virkelig er så farlig eller ikke. Det kan vi dessverre ikke avgjøre her på forumet, men det er noe du må finne ut selv. Det du sier er selvmotsigende - først skal man "selvsagt" snakke om fortiden, men deretter bare hvis man takler det. Problemet er bare at dersom man ikke forteller slike ting, så kommer man plutselig i en situasjon hvor man holder ting "skjult". Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Takler man ikke sannheten, har man med andre ord ikke noe i det forholdet å gjøre Det er det jeg mener å si.. For å kunne stille spørsmål, må man takle svaret man kan få. Takler du ikke svaret, har man ikke noe i det forholdet å gjøre. Finn deg en helt uskyldig jente som aldri har tatt på et lem før og bare holdt seg inne hos mor. Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Fortiden... bleh. Hva har den å si? Folk forandrer seg hele tiden Psykologisk kan den ha veldig mye å si for den andre, derfor burde man snakke minst mulig om fortiden. For det første heter det psykisk, ikke psykologisk. :!: Enig, men når vi snakker om dette synes jeg ikke den har så mye å si. Blir egentlig oppgitt over dette emnet. Mest sansynelig skammer hun seg over den fortiden overfor han, ville jeg tro, og det er ikke noe hun kan gjøre med det nå. Hun er ikke en dårligere person fordi hun har vært stripper. Hvem vet, kanskje det er mer til det enn det? Desperate tider? Vet ikke jeg... Men uansett, det er vel ikke spørsmålet. Jeg synes Trådstarter burde jobbe med seg selv til å putte det bak seg. Det er han som sitter med problemet, ikke hun. Jeg antar at Trådstarter har fått vite dette av henne ettersom det ville vært det mest logiske, og da har hun i hvert fall vært ærlig med han og det viser jo gode tegn. For alt vi vet, så kunne hun jo ha bestemt seg for gjemme det istedenfor, men det gjorde hun ikke. Dette er bare min mening, men jeg synes ikke han skal ta det så tungt. Kom deg videre med henne og glem den biten av fortiden, eller finn deg en ny kjæreste hvis du ikke klarer å leve med det... Enkelt og greit. Endret 21. september 2010 av Vikestart Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Klarer ikke helt å se problemet, du har jo selv gått på strippeklubb? Det er da vitterlig ikke noe verre enn å ha vært stripper. Du så på fremmede damer og hun danset for fremmede menn. Klarer ikke helt å se forskjellen om jeg skal være ærlig. Det er STOR forskjell på å GÅ på strippeklubb og å DANSE på strippeklubb. En veldig, veldig stor forskjell. Jeg synes det er rart hvis det finnes menn som en eller annen gang i livet ikke har vært på strippeklubb. Det er en ting man "bare har gjort for å ha gjort det" i løpet av livet. Om man blir fast kunde eller ikke er en annen sak. Derimot er det overhodet ikke vanlig at "alle kvinner danser på en strippeklubb bare for å ha gjort det". - En dame som stripper er først og fremst NAKEN. Publikum er påkledd. Hvis du ikke ser forskjellen der, er det noe galt med deg. - En dame som stripper legger opp til at menn skal bli kåte, og i tillegg betale for det. Publikum ser bare på noe man fra naturens side er interessert i. Ser du fremdeles ikke forskjellen? - Stripping har momsfritak, ettersom det regnes som "kunst". Jeg tipper noen avgjørende politikere har blitt presset til å godta denne loven som følge av å ha blitt sett på en strippeklubb, uten at jeg kan komme med bevis. Uansett, det er ikke mye penger i stripping. Det er mange ansatte på jobb, og man tjener lite i forhold til andre utesteder. Tradisjonelle utesteder er jo ikke akkurat noen gullgruve, så man kan jo tenke seg hvordan en strippebule klarer å få hjulene til å trille... Jenter skal egentlig ikke danse nakne foran andre menn. Jeg ser på det som en form for prostitusjon. Prostitusjon- light om du vil. Menn kan gjøre som menn vil, det vil si å se på nakne jenter danse. Det er greit. Det er lite som er galt med å oppleve det. Å være en som utnytter situasjonen (betaler for ekstra), eller er fast ekling på strippeklubb, er noe annet. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Det er STOR forskjell på å GÅ på strippeklubb og å DANSE på strippeklubb. En veldig, veldig stor forskjell. Jeg synes det er rart hvis det finnes menn som en eller annen gang i livet ikke har vært på strippeklubb. Det er en ting man "bare har gjort for å ha gjort det" i løpet av livet. Om man blir fast kunde eller ikke er en annen sak. Derimot er det overhodet ikke vanlig at "alle kvinner danser på en strippeklubb bare for å ha gjort det". - En dame som stripper er først og fremst NAKEN. Publikum er påkledd. Hvis du ikke ser forskjellen der, er det noe galt med deg. - En dame som stripper legger opp til at menn skal bli kåte, og i tillegg betale for det. Publikum ser bare på noe man fra naturens side er interessert i. Ser du fremdeles ikke forskjellen? - Stripping har momsfritak, ettersom det regnes som "kunst". Jeg tipper noen avgjørende politikere har blitt presset til å godta denne loven som følge av å ha blitt sett på en strippeklubb, uten at jeg kan komme med bevis. Uansett, det er ikke mye penger i stripping. Det er mange ansatte på jobb, og man tjener lite i forhold til andre utesteder. Tradisjonelle utesteder er jo ikke akkurat noen gullgruve, så man kan jo tenke seg hvordan en strippebule klarer å få hjulene til å trille... Jenter skal egentlig ikke danse nakne foran andre menn. Jeg ser på det som en form for prostitusjon. Prostitusjon- light om du vil. Menn kan gjøre som menn vil, det vil si å se på nakne jenter danse. Det er greit. Det er lite som er galt med å oppleve det. Å være en som utnytter situasjonen (betaler for ekstra), eller er fast ekling på strippeklubb, er noe annet. I dine øyne er det stor forskjell, ikke i mine. Jeg synes det er like ille å gå på en strippeklubb som å være en stripper. Og ja, de som er publikum betaler for det, men de som sitter i publikum gjør det da av fri vilje? De kan når som helst bare gå ut igjen og la være. Jeg synes ingen av delene er bra, så jeg kunne aldri vært med verken en mann som tydde til stippeklubber eller som var stripper selv. Og for å være helt ærlig: jeg har aldri hatt inntrykk av at jentene tar av seg alt, men så har jeg heller aldri hatt noen interesse av å gå på strippeklubb. Hvis det da viser seg at denne jenta har vært prostituert og kledd av seg alle sine klær, hatt sex med menn for penger, så vel, da er det ille, men det var ikke slik tolket tråden, enkelt og greit. Jeg svarte utifra at hun kun har vært stripper, ikke en prostituert. Endret 21. september 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 At hun har vært stripper kan tyde på at hun har et eksponeringsbehov og det faller ikke helt i smak hos meg hvertfall. Men du må jo avgjøre hvordan du ser på det. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Klarer ikke helt å se problemet, du har jo selv gått på strippeklubb? Det er da vitterlig ikke noe verre enn å ha vært stripper. Du så på fremmede damer og hun danset for fremmede menn. Klarer ikke helt å se forskjellen om jeg skal være ærlig. Det er STOR forskjell på å GÅ på strippeklubb og å DANSE på strippeklubb. En veldig, veldig stor forskjell. Jeg synes det er rart hvis det finnes menn som en eller annen gang i livet ikke har vært på strippeklubb. Det er en ting man "bare har gjort for å ha gjort det" i løpet av livet. Om man blir fast kunde eller ikke er en annen sak. Derimot er det overhodet ikke vanlig at "alle kvinner danser på en strippeklubb bare for å ha gjort det". - En dame som stripper er først og fremst NAKEN. Publikum er påkledd. Hvis du ikke ser forskjellen der, er det noe galt med deg. - En dame som stripper legger opp til at menn skal bli kåte, og i tillegg betale for det. Publikum ser bare på noe man fra naturens side er interessert i. Ser du fremdeles ikke forskjellen? - Stripping har momsfritak, ettersom det regnes som "kunst". Jeg tipper noen avgjørende politikere har blitt presset til å godta denne loven som følge av å ha blitt sett på en strippeklubb, uten at jeg kan komme med bevis. Uansett, det er ikke mye penger i stripping. Det er mange ansatte på jobb, og man tjener lite i forhold til andre utesteder. Tradisjonelle utesteder er jo ikke akkurat noen gullgruve, så man kan jo tenke seg hvordan en strippebule klarer å få hjulene til å trille... Jenter skal egentlig ikke danse nakne foran andre menn. Jeg ser på det som en form for prostitusjon. Prostitusjon- light om du vil. Menn kan gjøre som menn vil, det vil si å se på nakne jenter danse. Det er greit. Det er lite som er galt med å oppleve det. Å være en som utnytter situasjonen (betaler for ekstra), eller er fast ekling på strippeklubb, er noe annet. Det finnes da strippeklubber for jenter og homoseksuelle for så vidt. Hva kan være så galt med kroppene våre hvis det skal bli sett ned på å vise dem frem? Det kan jo ikke sammenlignes det å danse naken på en strippeklubb fremfor det å faktisk være prostituert. Tenker man at alle jenter som har danset på en strippeklubb er "horer" og ligger rundt så må en se på sine egne fordommer. Det jo tross alt bare en veldig enkel måte å betale for annen eventuell utdannelse eller boforhold. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er jo bare bra, tenk hvor mye bedre service du får en andre. Enjoy! Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ehhh. SO WHAT? Herregud, du er jo bare heldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå