seppo- Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hei Jeg har opplevd at batteritiden på min HTC Desire knapt holder ut dagen ved litt aktiv bruk. Dermed har jeg drevet å sett etter alternative batterier som forhåpentligvis holder litt lengre enn standard batteriet som følger med telefonen. Jeg har veldig lite peiling på hva de oppgitte verdiene betyr på et batteri og håper dermed at noen kan hjelpe meg med å finne et batteri som vil øke levetiden til mobeilen. Mugen Power - Dette batteriet her som har 1600 mAh iforhold til Desire sitt orginal batteri som har 1400 mAh. Hvor mye forskjell vil dette gjøre på levetiden til telefonen. Og ville det vært å kjøpe? Er det noen som har gode anbefalinger når det gjelder eventuelt kjøp av nytt batteri? Og eller kan gi meg en pekepinn på hva disse enhetene betyr (milliamp per second) og hvor mye jeg bør øke med for at det skal bli god forskjell i batterilevetid -theseppo Endret 20. september 2010 av theseppo Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Forskjellen fra 1400 til 1600 mAh er ca 15%. Du sier den knapt holder ut dagen. Vil det si ca 16-20 timer slik at du lader den på natta? I såfall vil 1600mAh batteriet teoretisk holde i ca 18,5-23 timer med ditt bruk. MEN nå har det seg slikt at det IKKE er å anbefale at du bruker uorginale batterier. Det er flere grunner til det. Et lite søk på google og du vil oppdage at det er mange ufornøyde brukere av uorginale batteri. Så IMHO ikke verd å bruke penger på 1600mAh batteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå