atwater Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Har en venninne som er på ferie i utlandet, hun har vært der noen dager nå, også lurer jeg på om det bare blir mas å sende henne en sms hvor jeg lurer på hvordan hun har det der hun er osv. Syntes dere det hadde vært hyggelig eller at det bare blir mas og tenker la meg være? Takk for svar Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg skjønner nesten ikke problemstillingen. Har vi kommet såpass kort her i verden at vi må konsultere på nettet om det er mas eller ei å sende en mld til en venninne i utlandet? Det er da vitterlig ikke noe mas, du sender en mld - får du svar så får du svar. Det er ikke verre enn det. Du har tillatelse til å spise og gå på toalettet også, for øvrig. 5 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvordan i allverden skal vi kunne svare på dette? Dette er noe du selv burde vite bedre enn oss ettersom vi har absolutt null peil på hva slags "forhold" det er mellom dere. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Som Bandidos-Pelle sa, jeg skjønner heller ikke problemstillingen. Trenger da ikke å ta råd fra noen på ett forum om det er lurt å sende SMS til en venninne på ferie i utlandet. Tror det sier seg selv hva som er svaret her. Endret 20. september 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 husk at det er veldig dyrt for henne å motta + sende sms fra utlandet. så med mindre hu er ei god veninne, ser jeg ikke poenget. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 husk at det er veldig dyrt for henne å motta + sende sms fra utlandet. så med mindre hu er ei god veninne, ser jeg ikke poenget. De kan bruke Skype Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 "Veldig dyrt" å motta SMS i utlandet er kanskje å dra den litt langt. Nå vet jeg ikke hvor gammel trådstarter og venninnen er, men hadde jeg fått en melding fra en god venn/venninne av meg så sitter ikke jeg og teller kroner og øre på sånt småtteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå