ketili Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei! Har nylig fått Canal Digital som leverandør av Internett. I den forbindelse er det selvfølgelig ønskelig å få spredd tilgangen trådløst i huset. Etter først å ha testet at jeg fikk tilgang via kabel, koblet jeg derfor et Linksys WAP 54G aksesspunkt til. Nå ser det ut til at jeg får koblet til aksesspunktet, men at det ikke gir meg veien videre til Internett. Testet derfor også med et helt nytt Linksys aksesspunkt som jeg har kjøp uten å lykkes. Jeg antar derfor at det kan ligge igjen noe gammel moro fra det forrige oppsettet jeg hadde mpt NextGenTel? Hvor finner jeg gamle profiler og får slettet disse? Eller er det noe annet som jeg ikke har tenkt på? PS Kjører Lenovo bærbare PCer og de har vel også en tendens til å legge igjen profiler i ThinkVantage Tools..? Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Høres ut som om aksesspunktet ditt ikke har kontakt med Canal Digital. Kan det være noe galt med kabelen mellom disse boksene? En annen ting er om det hardkodet IP-adresser i aksesspunktet, dette kan du lett slette ved å resette det, mest sannsynlig vil aksesspunktet bli satt til automatisk konfigurasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå