BloodRedShoes Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei, Er i startfasen av et kvinneprosjekt jeg holder på med og trenger litt tilbakemelding. Dama er ei som jeg har hatt et godt øye i noen måneder nå, men grunnet ferie og litt andre ting ble det ikke gjort allverden i sommer. Tror jeg sendte ut noen signaler (stort sett via andre) før sommeren uten at det egentlig ble gjort så mye. Vi trener samme sted og en stund virket hun kanskje litt avvisende. Dog er jeg ikke sikker på om det var p.g.a hun hadde fått greie på min interesse eller om det enkelt og greit skyldtes at hun ikke kjente meg nevneverdig. Uansett, for to uker siden møtte jeg på henne når jeg var ute og gikk tur. For første gang så sa hun hei og smilte skikkelig mens hun så meg i øynene. Jeg la ikke allverden i det utover at jeg syntes det var kjekt. I helgen som gikk traff jeg henne ute og da fikk jeg samme respons relativt tidlig på kvelden. Noe senere møtte jeg på henne igjen og da stoppet vi opp og pratet i 15-20 min. Samtalen var fin nok den og vi snakket om hverdagslige ting. Hun smilte stort sett mens vi snakket og latteren kom også frem ved et par anledninger. Jeg er fullstendig klar over at det ikke trenger å bety noe som helst, men signalene er da i det minste positive. Det jeg lurer på er hvordan en skal gå frem for å finne ut om det er håp eller ei. Som person er jeg veldig direkte og nøler ikke med å spørre henne ut, men rent taktisk tror jeg kanskje det kan være litt tidlig? Videre vet jeg endel om denne dama og i så måte vet jeg hun har de kriteriene jeg er ute hos en potensiell makker. Men basert på det jeg har lært så bør jeg ikke legge dette frem for henne tidlig? Tips mottas med takk :-) Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Folk som har lyst til å svare i denne tråden har sikkert lyst til å vite omtrentlig alder på dere. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Å legge alle kortene på bordet er omtrent like lurt som å... ja... legge alle kortene på bordet. Dvs. aldri lurt. Hovedregel. Hvordan kjenner du henne? Vil du møte på henne ofte? Hvis sistnevnte spørsmål besvares med "ja", så er det ikke verre enn at du ved neste anledning spør om hun er keen på å ta et glass vann/kaffe/juice/ sometime. Dette spørsmålet vil selvsagt besvares med "ja" da du er en knakane rå fyr, og du vil i løpet av denne praten merke hvordan stemningen er. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Folk som har lyst til å svare i denne tråden har sikkert lyst til å vite omtrentlig alder på dere. Alder har liten betydning for hvilke råd man skal gi her, ser ikke akkurat ut som at han går på ungdomskolen. Lenke til kommentar
BloodRedShoes Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Jeg er 28 år, mens hun er 26 år. Kjenner egentlig ikke hverandre noe spesielt, derfor jeg er litt skeptisk til å være frempå. Vi går endel med de samme folkene så hun vet godt hvem jeg er og jeg vet godt hvem hun er. Vi trener samme sted minst en gang i uka og våre interesser tilsier at vi kanskje møtes enda oftere. Hva mener dere om Facebook og SMS? Jeg har ikke nummeret hennes (men det tar jo 3 sek. å finne ut det) og noen reagerer vel negativt om de får melding fra personer de ikke har oppgitt nummer til? Takker og bukker så langt.... Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Som Bandidos-Pelle sier; del et glass appelsinjuice og kjenn litt på stemningen. Går det riktig så bra kan du jo adde hun på facebook etter det evt. få nummeret av hun . Lenke til kommentar
BloodRedShoes Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Jeg har henne på facebook, så det er intet problem. Men det å sende en SMS f.eks i dag ville vært litt drøy, eller hva? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Dette har jeg sagt flere ganger før, og det må VIRKELIG nevnes igjen, for her kan "freak-alarmen" hos jentene gå. ALDRI, ALDRI, ALDRI benytt deg av informasjon om vedkommende du IKKE har fått fra vedkommende personlig. Dvs, hvis du googler henne og finner ut at hun har vært med i en reklame eller hva pokker det kan være, så ikke dra dette opp hvis hun tar det opp ved en anledning. Lat som om det heller er ny informasjon for deg og jatt med. Samme gjelder telefonnummer. Selv om du har navnet hennes, facebook og kanskje nummeret står på faceprofilen; for all del IKKE benytt deg av det. All informasjon du greier å innhente er i mine øyne helt okey iom. at man bestemmer selv hvor mye man har lyst til å eksponere av seg selv på nettet, men bare ikke benytt deg av det. Veldig, veldig sticking point. Her går nemlig "stalker-signalene" jævlig fort. Kom i kontakt med henne face-to-face igjen, ta det derfra. 5 Lenke til kommentar
BloodRedShoes Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Enig i det du sier. Må bare være litt tålmodig så tror jeg det skal gå greit, men det er sannelig ikke lett når man er gira!!! Lenke til kommentar
BloodRedShoes Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Hva med å sende en melding på facebook? Har ikke sett henne denne uken og det kan fort bli en liten stund til. Vil liksom gjøre henne oppmerksom på meg mens jeg har en liten finger i spillet, samtidig så kan facebook være litt sånn pysete..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå