faaeri Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Olympus har vist fram en ”mock-up” av et entusiastkamera. Det er et kompaktkamera med Ziuko-objektiv som ser ut til å være svært lyssterkt. Les mer Lenke til kommentar
# offline Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ser bra ut, men hvorfor ikke en mindre skjerm og innebygd søker? Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Fordi "folk flest" foretrekker større skjerm og et kompakt format fremfor innebygd søker. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Folk flest er idioter. Kameraet blir ikke mye større hvis skjermen er 2,7" og den får en innebygd elektronisk søker. Den store søkerklumpen som montores i blitskoen er ikke den beste løsningen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 God mulig, men det er tross alt de som kjøper produktene. Personlig har jeg aldri brukt søkeren på noen av mine kompaktkamera opp gjennom årene og kan ikke si jeg savner det på mitt nåværende S95. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 God mulig, men det er tross alt de som kjøper produktene. Personlig har jeg aldri brukt søkeren på noen av mine kompaktkamera opp gjennom årene og kan ikke si jeg savner det på mitt nåværende S95. Stemmer det, men de er fortsatt idioter Mulig vi ikke er helt på samme nett med søker etc. Jeg mener ikke en knøttliten optisk søker, det er en innebygd elektronisk søker jeg vil ha. Noe slikt som følger med Oly E-P2. 3" skjerm er ikke noe bedre enn 2,7". Skjermene stinker i sollys uansett størrelse og oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg