Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei Fruen er lei av mobilen hun har, og tenkte derfor og ta frem min HTC Touch HD og vekke nytt liv i den. Litt av grunnen til at den ble lagt på hylla sist gang, var at den var uoverkommelig treg (WM 6.1). Derfor lurte jeg på om noen kjenner til noen custom's ROM som har følgende hvor øverst er høyeste prioritet: Kjent for og være stabil og rask Norsk språk Bruker lite strøm Basert på siste versjon av WM (6.5?) Har så langt prøvd følgende ROM's: [Touch HD] NEW * MARYONE * 24634 * [17092010] + Veldig mye bra inkuldert apps + Bra startmeny og navigering - Treg? - Ikke norsk kwbr TouchHD ROM Titanium :: wm6.5 (21914) + Raskt og sålangt veldig stabilt - Håpløs navigasjonsmeny - Ikke noen nevneverdig inkluderte apps - Ikke norsk Bruker hovedsaklig denne siden til og finne rom's: http://htcpedia.com/soft/htc-blackstone-rom.html Finnes det andre sider som anbefales tar jeg gjerne imot de. Ellers hadde det vært greit med anbefaling til ROM, inkludert norsk rett på ROM eller som en egen language pack. Lurer også på om noen kunne fortalt meg litt om forskjellen på Manilla, Sense og Titanium (??), og hvilken som er best med versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå