Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er det noen som vet om ekteskapsrådgiver/ parterapi i Østfold? Vi har vært forlova i 11 måneder nå, men min fortid begynner å ødelegge. Jeg har hatt sex med en del og jeg forstår han så inderlig godt at dette plager han, men jeg vil ikke miste han. Jeg har aldri vært utro mot han. Alle jeg har hatt sex med var lenge før jeg traff han. Noen som vet om en rådgiver i Østfold/ omegn? Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er han bekymret? Hva får deg til å gå dette skrittet? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Googlet litt og fant denne: http://www.bufetat.no/familievern/parterapi-og-familieterapi/ Så ikke så grunding, men der kan du visst søke opp de forskjellige kontorene i ditt fylke Endret 20. september 2010 av Nurk Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 NURK: Du er visst ikke så grundig. Du både skriver feil og er slurvete. Det tar meg lite lang tid å være grundig, som å være slurvete. TS: TS må svare meg på spørsmålene før jeg kan veilede mer. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 NURK: Du er visst ikke så grundig. Du både skriver feil og er slurvete. Det tar meg lite lang tid å være grundig, som å være slurvete. TS: TS må svare meg på spørsmålene før jeg kan veilede mer. Jeg fant fram til opptil fler kontorer som driver med parforhold på den siden. Hvordan jeg skriver har ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Nurk: Okei, men husk at ting blir bedre for deg hvis du er tydelig og presis! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ja, men jeg aner ikke hvor vedkommende vil ha kontor, derfor fant jeg en side hvor hun selv kan søke fram til sitt kontor ved noen enkle trykk. Og hvorfor blir det bedre for meg? Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) NURK: Jeg vet ikke hvorfor det er bedre for deg å være presis og tydelig..Vet du? EDIT: MEn f..vi er jo så offtopic:P Ok, nå stopper vi med å være offtopic samtidig:D Guest-gjest: ...ønsker å høre mer om denne saken..det er kjipt å ha problemer i et forhold..selv små og store..Få det unna verden, og begynn på nytt.. okiii. Endret 20. september 2010 av battlefield Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvor mange er en del? Det er veldig vesentlig at vi vet dette for å kunne hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 For meg virker en del 5-6 stk..slik er det vanlige blant jenter..ut av fra min erfaring med jenter. Men det er jo bare en uvitenskapelig oppfatning jeg har. Vi bør få vite konkret antall i denne saken..og ikke bare skrive "en del" Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 NURK: Jeg vet ikke hvorfor det er bedre for deg å være presis og tydelig..Vet du? EDIT: MEn f..vi er jo så offtopic:P Ok, nå stopper vi med å være offtopic samtidig:D Guest-gjest: ...ønsker å høre mer om denne saken..det er kjipt å ha problemer i et forhold..selv små og store..Få det unna verden, og begynn på nytt.. okiii. Var forsovidt du som sa at det var lettere for meg. Men greit, nok off-topic. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei NURK Vi holder på å diskutere hvor mange "en del" er.. TS nevner dette i sin første post... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er det noen som vet om ekteskapsrådgiver/ parterapi i Østfold? Vi har vært forlova i 11 måneder nå, men min fortid begynner å ødelegge. Jeg har hatt sex med en del og jeg forstår han så inderlig godt at dette plager han, men jeg vil ikke miste han. Jeg har aldri vært utro mot han. Alle jeg har hatt sex med var lenge før jeg traff han. Noen som vet om en rådgiver i Østfold/ omegn? Trodde trådstarter ville ha tips om en rådgiver, ikke at vi skulle leke dr.phil. Så ser ikke hvorfor "en del" har noe å si. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Veldig så kverulerende du skulle være da Nurk. Synes forøvrig det er veldig dårlig av trådstarter å ikke følge opp tråden sin. Da vi bare vil hjelpe henne. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Beklager, av en eller annen grunn ble jeg litt småprovosert av noen svar tidligere i posten, men det er nå så. Hadde vært greit om trådstarter hadde fulgt opp ja, men for alt vi vet kan hun jo være på jobb eller noe. Hun dukker nok opp Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ja.. hvor er trådstarter.. Beklager til deg NURK, skal never happen again:) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hold dere saklige folkens! Mer off topic nå så går jeg grundigere gjennom og sletter Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) men jeg lurer på hvor trådstarter er.. Det er jo klart det er lurt med en samlivsekspert, og mulig at ts ikke vil ha noe mer hjelp. Endret 20. september 2010 av battlefield Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Det er knapt 6 timer siden tråden ble postet. Noen har både jobb, barn, venner og andre aktiviteter som gjør at man ikke er på forumet hele tiden Trådstarter kommer når hun kommer Videre off topic slettes! Endret 20. september 2010 av hernil Lenke til kommentar
Gjest littoppgitt Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 .....skjerpings folkens. Det har da ABSOLUTT INGEN VERDENS TING med saken å gjøre om dama har hatt sex med 5, 10, 15 eller 20 personer. Historie er historie. Summen av de erfaringer man har hatt, resulterer i den personen du er i dag. Den personen som partneren din elsker og er glad i. Dere er forlovet? Du har ikke gitt han noen grunn til å være usikker på følelsene dine? Du viser at du elsker han, og bare han? Da er det ikke noen grunn til at han skal føle seg sjalu i det hele tatt, siden jeg antar at han har visst om din historie en stund. Jeg hadde da selv en rimelig aktiv periode i de tidlige tyveårene, men det betyr da ikke at jeg er mer disponert til å være utro mot- eller elske kona mindre av den grunn. Heller tvert i mot, med litt erfaring i ryggsekken vet jeg hva jeg ser etter i en kvinne og hvor heldig jeg er for faktisk å ha funnet en som lever opp til min standard. Menn som sliter med den typen sjalusi, sliter i 99% av tilfelle med dårlig samvittighet eller redsel for ikke å være god nok. Ta en prat med en flink samlivsterapaut, så ordner det seg nok helt sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå