Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ekteskapsrådgiver/ parterapi

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om ekteskapsrådgiver/ parterapi i Østfold?

Vi har vært forlova i 11 måneder nå, men min fortid begynner å ødelegge. Jeg har hatt sex med en del og jeg forstår han så inderlig godt at dette plager han, men jeg vil ikke miste han. Jeg har aldri vært utro mot han. Alle jeg har hatt sex med var lenge før jeg traff han.

Noen som vet om en rådgiver i Østfold/ omegn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NURK: Du er visst ikke så grundig. Du både skriver feil og er slurvete.

Det tar meg lite lang tid å være grundig, som å være slurvete.

TS:

TS må svare meg på spørsmålene før jeg kan veilede mer.

Jeg fant fram til opptil fler kontorer som driver med parforhold på den siden.

Hvordan jeg skriver har ingenting med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

NURK:

Jeg vet ikke hvorfor det er bedre for deg å være presis og tydelig..Vet du?:)

EDIT: MEn f..vi er jo så offtopic:P Ok, nå stopper vi med å være offtopic samtidig:D

Guest-gjest:

...ønsker å høre mer om denne saken..det er kjipt å ha problemer i et forhold..selv små og store..Få det unna verden, og begynn på nytt..

okiii.

Endret av battlefield
Lenke til kommentar

NURK:

Jeg vet ikke hvorfor det er bedre for deg å være presis og tydelig..Vet du?:)

EDIT: MEn f..vi er jo så offtopic:P Ok, nå stopper vi med å være offtopic samtidig:D

Guest-gjest:

...ønsker å høre mer om denne saken..det er kjipt å ha problemer i et forhold..selv små og store..Få det unna verden, og begynn på nytt..

okiii.

Var forsovidt du som sa at det var lettere for meg.

Men greit, nok off-topic.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om ekteskapsrådgiver/ parterapi i Østfold?

Vi har vært forlova i 11 måneder nå, men min fortid begynner å ødelegge. Jeg har hatt sex med en del og jeg forstår han så inderlig godt at dette plager han, men jeg vil ikke miste han. Jeg har aldri vært utro mot han. Alle jeg har hatt sex med var lenge før jeg traff han.

Noen som vet om en rådgiver i Østfold/ omegn?

Trodde trådstarter ville ha tips om en rådgiver, ikke at vi skulle leke dr.phil. Så ser ikke hvorfor "en del" har noe å si.

Lenke til kommentar
Gjest littoppgitt

.....skjerpings folkens.

Det har da ABSOLUTT INGEN VERDENS TING med saken å gjøre om dama har hatt sex med 5, 10, 15 eller 20 personer.

Historie er historie. Summen av de erfaringer man har hatt, resulterer i den personen du er i dag. Den personen som partneren din elsker og er glad i.

Dere er forlovet?

Du har ikke gitt han noen grunn til å være usikker på følelsene dine?

Du viser at du elsker han, og bare han?

Da er det ikke noen grunn til at han skal føle seg sjalu i det hele tatt, siden jeg antar at han har visst om din historie en stund. Jeg hadde da selv en rimelig aktiv periode i de tidlige tyveårene, men det betyr da ikke at jeg er mer disponert til å være utro mot- eller elske kona mindre av den grunn. Heller tvert i mot, med litt erfaring i ryggsekken vet jeg hva jeg ser etter i en kvinne og hvor heldig jeg er for faktisk å ha funnet en som lever opp til min standard.

Menn som sliter med den typen sjalusi, sliter i 99% av tilfelle med dårlig samvittighet eller redsel for ikke å være god nok.

Ta en prat med en flink samlivsterapaut, så ordner det seg nok helt sikkert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...