Cleafox Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Var kanskje ikke så veldig forklarende emnetittel, beklager for det. Problemet mitt omhandler nettsiden "First Date" som tydeligvis trekker meg for penger, uten at jeg er registrert, og aldri vært på siden før faktisk. I dag ble jeg trekt 230 kroner(!!) noe som er en del for meg som student. Jeg fikk penger på fredag, da uten å hatt penger i 1 mnd. Jeg merket at jeg ble trekt 30 kroner fra First date en natt i sommerferien, men etter det har jeg ikke blitt trekt, før i dag. I den perioden jeg ikke har hatt penger har jeg heller ikke blitt trekt. For sikkerhetskyld prøvde jeg å få tilsendt passord via "Glemt Passord" på siden, der jeg prøvde alle mailene mine, men ingen av de var registrert. Enda et "bevis" på at jeg aldri har prøvd meg på denne siden. Jeg misstenker at det kan være en person som jeg var med i sommerferien som kan ha brukt/notert seg kortet når jeg lå og sov, for det var om morgenen jeg merket jeg var trukket 30 kroner. Jeg har nå sendt mail til First Date om å få utgitt mailen på brukeren som jeg blir trukket penger for. Hva skal jeg gjøre om First Date nekter å utgi mailen? Kan jeg på noen måte gå frem for å få eventuelt anmeldt denne personen som misbruker mitt kort? Har jeg noen sjanse for å få refundert pengene som jeg har blitt trukket? Setter pris på alle svar, for jeg ønsker ikke å bli trukket igjen. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ring banken din og få de til å stoppe utbetalinger til First date. Så tar du kontakt med First date og får de til å bevise at du har bekreftet deg selv som medlemm. Hvis ikke de kan det så krever du pengene tilbakebetalt. Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) EDIT: Ringt banken, og de har stengt kortet mitt. De trukkne beløpene vil bli sendt inn til avdelingen der de håndterer slike saker, så får jeg håpe de får noen oppklaring i dette. Det viktigste er at jeg slipper å bekymre meg over plutselige trekk fra kontoen Endret 20. september 2010 av KVTL Slettet off- topic Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hehe, ja slik etterpåklokskap så ser jeg at det best å fikse opp! Bra jobbet Cleafox. Godt det gikk bra, og at du får en oppklaring i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå