krakilsk Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hei Hvorfor er det forskjellig fra telefon til telefon hva man får frem i marketplace?? Har veldig lyst på tv2-sporten sin app, men finner den ikke samma F hva jeg søker på.. Er det noen innstilling jeg må gjøre om på? Endret 21. september 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Marketplace viser forskjellig innhold avhengig av hvilken modell du har og hvilken versjon av Android du kjører. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 TV2-sporten sin app er kun tilgjengelig i det norske markedet. Har du en utenlandsk teleoperatør, som Tele2 eller TDC, så finner du den ikke. Lenke til kommentar
thorarildv Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Noen som vet av andre steder å laste den ned? Har tele2 Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ta ut SIM-kortet og kjør på wifi (funka ihvertfall for et halvt år siden). Lenke til kommentar
Werable Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Ta ut SIM-kortet og kjør på wifi (funka ihvertfall for et halvt år siden). Dette har irritert meg LENGE! Hater TDC. Genial løsning, covah! Takker Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Har TDC jeg også. De har lenge lovet en ny type SIM-kort som skal løse dette. Grunnen til at det skjer, er at flere teleleverandører har utenlandske sim-kort (TDC har danske, Tele2 har svenske). Dette ser du bla. på at prisene i Market ikke er i NOK. Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Hei folkens, frem til vi får norske SIMkort må du aktivere flymodus og deretter koble til Wi-Fi for å få tilgang til norske Android Market. Da vil du ha tilgang til applikasjoner som er kun tilgjenglig for det norske markedet. Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Endret 27. juli 2011 av Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå