asufhcpomEHMFOMIWAHSEFIwëfh¨ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei. Jeg går å er på jakt etter en ikke altfor dyr ultraportabel / netbook som skal brukes til skolearbeid/utvikling (Eclipse, mysql-workbench, ++), samt underholdning og lettere spilling når jeg er på tur, så en netbook med atom prosessor holder ikke helt mål føler jeg. Jeg tenkte kansje denne ville være et alternativ: http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-11---12-tom/hp-pavilliondm1-2020eo/136950.3002/ er det noen som har erfaring med prosessoren, og kan si litt mer om hva jeg kan forvente? Alternativer mottas med takk. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 har ikke noe erfaring med prosessoren, men utifra klokkehastigheten så ser det ut til at den ikke er noe serlig kraftigere enn en atom prosessor. skal du spille på den så tror jeg nok ikke det blir mer fancy spill enn wow på minimum heller. skal du ha en maskin du skal spille på som er så liten, må du nok opp litt i pris, men er ikke kravene dine større enn minimum, så er da ikke denne så dum ser det ut til. alienware 11x er nok ikke det dummeste da den har et godt grafikkkort. men du får vel mer for penga i en http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=177376&model=&salg= denne er da også ganske så liten, og er vesentlig kraftigere enn andre maskiner i denne størrelsen. 12 timers batteri er vel heller ikke å klage på. Lenke til kommentar
asufhcpomEHMFOMIWAHSEFIwëfh¨ Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Jeg sa enkel gaming, og ikke snakk om COD MW 2 eller noe slikt. Den laptopen var riktignok 3000 kr dyrere. Det er også mer enn bare klokkefrekvensen man må ta hensyn til når man skal måle effekten i en prosessor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå