BladeAMD/Intel Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har bestilt et Panasonic NV GS70 på webshop! http://www.multicom.no/ Har lagt merke til at leverings dato utsettes hele tiden Noen som vet om dette kameraet er å oppdrive i det hele tatt? mvh kjetil Lenke til kommentar
karmann Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Kameraet er å oppdrive. Det står på bordet ved siden av meg. Jeg fikk det via hjemme-pc ordning på jobben og det ble levert i går. Så ikke gi opp, det kommer nok :-) Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Vet det, venter på samme kamera. Multicom har utsatt datoen 5 ganger på litt over en uke Lurer på om ikke jeg dropper det kamera og skaffer meg en Sony TVR-33 isteden. Ventingen hjelper ikke akkurat. Lenke til kommentar
BladeAMD/Intel Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 jippi har fått bekreftelse på at pakken med kamera er sendt! ...sjekket pakkenr. mot posten sin pakkesporing! rett rundt hjørnet nå! Får den fra multicom ...det var bare en smule tålmodighet som skulle til! Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Håper ikke dere blir like skuffet som jeg ble av NV-MX500. Det var elendig å filme i dårlig belysning, blasse farger og kornete. Kan dere gi rask tilbakemelding om kva dere synest om GS70 ang. filming i dårlig belysning. (har 5 dager igjen av fristen til å levere MX500 tilbake) Royrogers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå