Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med passord på data

Anbefalte innlegg

Problemet startet i går når dataen min (acer aspire 8942G) begynte å restarte windows hele tiden og jeg bestemte at det var best å formatere den. Det gikk som smurt helt til den var ferdig formatert og alt var installert på nytt. Dataen restartet seg og opp dukker det opp "Enter Password" (bildet) vindu. Jeg prøver å trykke mitt passord men det funker ikke, og prøver å trykke f2 for å komme inn på alternative, men der dukker den også opp. What to do?

Jeg har også en mini acer som har det samme problemet, der et passord dukker opp som jeg ikke har aning om hva kan være. Er dette et vanlig problem? For jeg er ganske avhengig av dataen min.. og det er irriterende når slike problemer dukker opp.

Dataen er nesten ny, så jeg river meg litt i håret og håper på at noen kan svare meg så fort som mulig. Hvor kan jeg finne passordet, hva kan jeg gjøre for å fjerne det og hvordan i helsike kan jeg få fikset problemet når jeg ikke engang får kommet inn på dataen?

Mvh Emma.

post-221368-1284974320,9655_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+4134532

Password: 1234 ?

Ser da ut til å være et passord som er satt i bios, fant ikke fornuftige treff ved googling : O

Endret av Slettet+4134532
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...