pologutt Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Prøver å laste ned Ovi kart til n97 mini, og det ser ut til å gå greit. Så har jeg endret innstillingene til kartene slik at den ikke skal bruke mobilnettet. Til tross for det, så ber telefonene om å få koble til nettverket. Er det noen som vet hvorfor? Endret 21. september 2010 av cyclo Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Nettverket er til å logge seg inn på Ovi. Jeg har ikke mobilen min her så jeg kan ikke sjekke det, men om du setter manuell pålogging så unngår du det kanskje. Endret 20. september 2010 av Ky_kun Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Prøver å laste ned Ovi kart til n97 mini, og det ser ut til å gå greit. Så har jeg endret innstillingene til kartene slik at den ikke skal bruke mobilnettet. Til tross for det, så ber telefonene om å få koble til nettverket. Er det noen som vet hvorfor? Gå på Valg - Verktøy - Innstillinger - Internett - og endre til "nei". Dermed vil den ikke spørre flere ganger når du starter opp... Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Den bruker vel også nettverket til posisjonering dersom dette er valgt (både assisted gps og network) Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det er til å finne posisjonen din kjappere Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Den bruker vel også nettverket til posisjonering dersom dette er valgt (både assisted gps og network) Påloggingen når du starter opp har INGENTING med posisjonering å gjøre. Dette har kun med om du skal la den tillate å hente kartdata etc underveis når du beveger deg eller kjører rundt... Innstillinger på dette med posisjonering ligger under Verktøy - Innstillinger - Generell - Lokalisering - "Assistert GPS" (hake på) - "Nettverksbasert" (hake på). Og da mener jeg altså i den vanlige menyen i telefonen og ikke under Nokia eller Ovi Maps... Endret 23. september 2010 av zannas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå