Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Komplett.no + Tollpost


Anbefalte innlegg

Case 1:

Bestilte nye pc-deler fra komplett torsdag 9.9.2010 mellom 18:00 og 19:00.

 

Pakken hadde status "åpen" en times tid før den ble gjort klart til pakking.

Dagen etterpå, fredag 10.9, ble den pakket og gjort klar til sending. Den ble hentet hos komplett kl. 14:00 og ankom terminalen kl. 16:30. Deretter ble den sendt til Oslo hvor den ankom 20:10.

 

Mandag kl. 06:45 ankom pakken Bodø.

 

Case 2:

De har tidligere byttet ut defekt mus og dvd-rom uten spørsmål og uten å måtte få tilsendt defekt vare. Defekt hovedkort har også blitt raskt erstattet med et nytt(dette måtte sendes inn for testing).

 

Prisene er kanskje litt høye i forhold til konkurrenter, men support og den "tilliten" de viser til sine kunder er absolutt verdt det.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at musen og dvd og hovedkortet var defekt?

 

Veldig kjeldent man er så uheldig.

 

Uansett så sendte jeg en Onkyo forsterker på åpen kjøp siden jeg ikke var fornøyd for en uke siden, nå så har jeg ennå ikke hørt noe.

 

Så det er forskjellige erfaringer med komplett.

De er raske å sende varen, men skal de ta imot varen, er det ikke så rask behandling.

Vetfall ikke for meg.

 

Kjøpte forsterkeren på salg til 3000 kr, så det var ikke dyrt heller.

 

Uansett har vel ikke du bruk for varer som ikke funger.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

mus, dvd og hovedkort er noen år siden.

 

Musen var av typen Saitek og hadde feil på stortsett alle av den sorten. Ble rapportert overalt at musen slo seg av.

 

DVD var egentlig ikke defekt, men trøbbel med en driver. Komplett sendte ny DVD som løsning på problemet. Litt "lat" - men jeg fikk meg en gratis DVD.

 

Hovedkortet ble testet av komplett etter at jeg sendte det inn og de konkluderte med at det var defekt.

 

Den nye pcen jeg har kjøpt har ingen feil :)

Lenke til kommentar

Uansett så sendte jeg en Onkyo forsterker på åpen kjøp siden jeg ikke var fornøyd for en uke siden, nå så har jeg ennå ikke hørt noe.

Hva mener du med "åpen kjøp"?

Så vidt jeg vet har ikke Komplett dette (i motsetning til bl.a. Elkjøp). Som alle nettbutikker har de angrerett. Her må du be om en returkode (og merke pakken med koden). Det vil ta noe tid i prosesseringen av angrerett, slik at du normalt må vente en 14 dagers tid på å få pengene tilbake.

Endret av PerB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...