Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Dårlig service av MPX

Anbefalte innlegg

I fjor kjøpte jeg en projektorpære hos MPX. Ved mottak oppdaget jeg at frontglasset var løst og hadde fått riper etter å ha blitt gnikket mot pæra. Jeg sendte en mail til MPX og fikk som svar:

Du må levere den til posten og fylle ut et skadeskjema og sende oss saksnummer hos posten når dette er i orden.Når vi får tilbakemelding fra deg så sender vi ut en ny vare til deg.

Da MPX mottok pakken sendte de ikke ny vare som de lovet. I stedet insisterte de på å gi meg kredittnota og ba meg om å bestille varen på nytt. Jeg somlet et par uker og så på andre nettbutikker. Så bestemte jeg meg for å bestille pære hos MPX allikevel.

Da jeg mottok pæra fikk jeg sjokk. MPX presterte å sende meg den samme ødelagte pæra. Hva fane holder de på med når de mottar en skadet vare? Putter de den bare tilbake på hylla?

Jeg gikk gjennom mølla én gang til. Fikk kredittnota og måtte bestille på nytt. Denne gangen var pæra i orden. Så måtte jeg mase til MPX om å få refundert ca. 2x150 kr for porto for de to pakkene jeg returnerte. Dette skulle MPX ha tenkt ut selv.

Skader på pakke oppstår fra tid til annen. Og det er ikke alltid leverandøren kan klandres for dette. Men den måten MPX har behandlet denne saken er meget slett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror MPX bør enten pakke ting i glass anderledes, eller velge å levere pæren i nettbutikken.

Er pærene helt like? Med de samme skaden?

Jeg vet ikke hva MPX holder på med, selv hadde jeg heller valgt komplett isteden.

Om du får tilbake portoen, så kan man jo handle et annet sted, men det er jo irriterende at det skjer 2 ganger, da bør MPX forstå noe er feil.

Uansett bør man være forsiktig å bestille ting i glass, om man er litt uheldig.

Men merker at de fleste nettbutikkene pakker f.eks programvare lisenser som det skulle være glass, slik at det sløser mye papp, plast, som kunden må betale for.

Lenke til kommentar

Det var nøyaktig samme pære som ble sendt. Jeg kjente igjen ripene på frontglasset.

Jeg har tidligere bestilt pære helt fra utlandet uten problemer. Pæra er godt pakket inn i originaleska. Så lenge frontglasset holder seg på plass så skal det ikke være noe problem å sende eska jorda rundt.

Jeg handler nesten alltid på Komplett, selv om prisene der ikke er de laveste bestandig. Det er rett og slett fordi Komplett leverer raskt og har god kundebehandling. Dessverre har ikke Komplett denne pæra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...