mathjo Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen som har noe tips til noen bra Tv-serier jeg kan laste ned? Er ikke interesert i vampyrserier. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Big bang theory er en fantastisk serie!! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 How i met your mother, two and a half men, Dexter, Prison break, breaking bad, Lost, band of brothers og mange flere Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 oh oh .. Dexter er sick! Lenke til kommentar
Sillycup Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Dexter er en av mine favoritter! Two and a half men, big bang theory, breaking bad Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Chuck The big bang theory Hung Entourage Fringe White collar The pacific (mini serie) Band of brothers (mini serie) Spartacus 30 Rock House De jeg har hørt mye bra om og har tenkt å se selv når jeg får sjansen: Breaking bad Boardwalk Empire Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Firefly Andromeda Farscape Lenke til kommentar
Lange Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Twin Peaks Endret 20. september 2010 av Lange Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Prison Break. 4 sesonger med fantastisk spenning og action. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Chuck The big bang theory Entourage Generation Kill (miniserie) Band of brothers (miniserie) The Office How to make it in America Family Guy Bored to Death Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hotel Cæsar, Home and Away og The Office Lenke til kommentar
andybloggerson Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er det ingen som skal nevne The Sopranos? Det blir ikke stort bedre, anbefales. 1 Lenke til kommentar
mathjo Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Har sett alt av det dere har skrivd Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du burde kanskje spesifisere litt mer hva du er ute etter. Gi oss noen av dine favorittserier så kan vi finne ut hvilken serie som du burde prøve Ellers vil jeg anbefale Bored To Death. Sesong 2 begynner nå snart. Her er en liten trailer til den første sesongen: http://www.youtube.com/watch?v=KSyIz9_HktQ 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Flere serier begynner igjen de to neste ukene.. Family Guy, TBBT, The Office, Steven Seagal Lawman osv stay tuned... Lenke til kommentar
feggy Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jaja, nå er det hvertfall kommet ny sesong av Two and a half man, og noe annet. Samt BBT kommer på fredag. Arrested Development er også kanskje en mulighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det jeg for øyeblikket følger med på er: Bones House M.D. Family Guy The Simpsons American Dad Two And a Half Men Chuck How I Met Your Mother Top Gear N C I S Har og fått anbefalt Royal Pains, men har ikke tatt meg tid til å sette meg inn i den enda.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 samt ny sesong av Dexter om 4 dager! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er ikke interesert i vampyrserier. Morsomt nok er ikke én vampyrserie nevnt så langt. Forum på sitt beste. De eneste vampyrseriene jeg kjenner til er True Blood, Vampire Diaries, Blade, Buffy og Angel. Av ikke-vampyrer har vi jo Eureka. Jeg så bokstavelig talt hele første sesong i strekk på dvd, pluss to episoder fra sesong 2. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du burde kanskje spesifisere litt mer hva du er ute etter. Gi oss noen av dine favorittserier så kan vi finne ut hvilken serie som du burde prøve Ellers vil jeg anbefale Bored To Death. Sesong 2 begynner nå snart. Her er en liten trailer til den første sesongen: http://www.youtube.com/watch?v=KSyIz9_HktQ Digga traileren. Må kanskje begynne å se på det der. Always sunny er ekstremt morsomt. Hvis du trenger å bli overbevist, se sesong 5 jule episoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå