Mr.Karlsen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Har nå folk i underetasjen og jeg føler meg lammet, trenger at noen ringer Politiet og ber dem kontakte *nummer sensurert av moderator* - Hvis de ikke kommer frem rykk ut til adressen nummret er registrert på. Dette er ikke en spøk, jeg har ikke tilgang til tlf nå! Endret 20. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Svar dere som har gjort det, ikke tvil - Dette er 100% alvorlig! Hører lyder,det knirker i kjellertrappa etc Jeg trenger at noen ringer! - Vi har flere telefoner i huset og det vil vekke andre! Endret 20. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Har ikke gjort det, og kommer ikke til å gjøre det. Høres så alt for tvilende ut til at jeg tar sjangsen. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Kan du ikke bare gå ned med en kjepp, og sjekke? Endret 20. september 2010 av battlefield Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg kan ikke ringe selv, men hvis det blir ringt til kan det skremme de vekk og vekke andre som bor her. Det er kun snakk om å bli ringt til, jeg er lammet nå - Klarer ikke å gjøre noe! Endret 20. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Høres ut som noia. Jeg har vært der selv. Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du får ringe og forklare situasjonen for dem hvis dem våkner, verre er det ikke! Håper virkelig ikke du tuller nå.. Man tuller ikke med alvorlige ting som dette kan være? Virker litt rart dette så jeg vet ikke. Hvis du er i fare så får du ta tak i telefonen å slå 112!!! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) For faen ikke kødd, jeg mener dette Hvis ingen tørr å ringe politiet og be dem å ringe oss så ring selv Endret 20. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er du 100% sikker på at det er noen der ? Hvis ikke så hold deg rolig, finn noe våpen(nei, jeg tuller ikke) og gå å sjekk. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg har jo ikke telefon her for svarte, det er derfor jeg spør dere! Har ikke mer og si, hvis dere ikke kan ringe politiet ring opp hit iallefall. Som sagt er jeg lammet her, ikke opplevd noe lignende. Endret 20. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er det uvedkommende, eller noen som bor i underatasjen.? Forklar hva du tror! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Bare ring meg, jeg klarer ikke å skrive stort Endret 20. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 I̡̠͓̻̦̗̹͐̓ͧ͊̈́́͘͟ ͢t̎̽̆ͪͮ̓̋̿͐̀̚҉̳̤ ͚͕̭̦̪͎͕̞͉̠̝͓͜ ͨ̿̈́ͬ̑ͯ͊͛̂͂ͫ̔ͬ̾ͨ ̏͏̢̢҉̗͍̙͎̤̖͍̘̱͎̬ i̵̪̣͔̘ͮ͑̌͊ͧ̈̌̆̐́͡ s̶ ̫͓̯̖̰͍̟̳͓̯̣̤̞͓̥̰ ̖̺̆ͦ̍̈́͆͜ ͧ̾̇̍ͯ̆ͬ̈́҉̛͍̜̲̘ ̯͖̖̰̭̭̩̰̣͓̗̘̠͈ͅä̸ ̧́͐̇ͥͫͩ̎ͮͯ͆̀͋͗͡҉ ̹̹ ̞̖̬̟̟̰̰͖̻̣ ̴̵̸̢̠͈̬̭̆͒͐ͦ̊͋̆͑ ͫ̊ͫͤ̀̚m̵̵̬͍̼͓̪̲̤̱ ̦͈͙͇̯̬̪͍̜ͦ͐ͮ̏̒̀͒ ̓ͮ ͦͬ͊̈́̉̌̈́͗̐̕i̡͇͍ ̪̲͎̘̥̺̥̯̮̺̙̟̥̲͇̖ ̓̓͊ͮ̋̄̉̊̐͊͋̍̀͟͝g̗ ̥̲ ̳̪͚̝̗͎̗̝̤̳̱̰̤̓ͯ͆ ́͒ͬ̐̇ͬͤ̃̋̿ͫ̈́͗̒͑ ̓͡ͅh̢̠͈͖̯͙̥̗̜̤͓̼̅ ͒ ̀̋͊͋̊̈̿̔ͣͮ̈̆͂͞t̉ ͗ͩ̀͛̽͡͏̟̫̩͈̱̩̜̳̼ ̗̩̣̘͖y̋̏ͮ̏̓̈̂̉̏͋̚ ͝҉ ̟̟̗̫̩͈̫̱̠̘̜͕̲͜ ̷̶̢̨̻͙̯̤̭̺̭͚̫̮͗͑ ͋ͤ̂ͥ̄ͯ̒̍f̸̨͙̭̫̩͎͖ ̗̜͕͙͔̜̞̹̲̞ͧ͗̓ͤͩ̆ ͢͡ ȋ̴̷̧̧̙̩̯̯̬̮̣̳̪̝͖ ͎̻̝ͨ͒̔ͣͯ̈́̽̇n̡̧̟̥ ͈̳͖̂ͪ̈́͗ͯ͆ͨ̚͘e̵̹̦ ͇ ̠̞̯͉͖͔͚͍̰̪̩̹̟̦̬̓ ̍̀͛̔ͣ̅ͥͥ͑̀͟ ̛̣̗̦̼͆̊̉͌̅ͥ̂̀͑ͯͫ ̈́͂͂́́̓͞ąͫͪ̀̑͆̎̾ ͛ͬ̾̚͡͏̜͕̪̱̱̺̮͖̫͓ ̬̣ ͕̱̟̺̳̹̜̀s̶̷̈́̂̂͑ ͦͧ͘̕҉͓̮̜͎͕̝̼͔͈̘̪ ̘̤̥͖̬ͅs̶̴̫̝̹͔̝̞̱̘͕̙ Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du får forklare deg i korthet hva situasjonen er før folk fatter en sluttning, fort hvis det haster for deg! Håper du vet at hvis dette er en tulle adresse så vil du bli holdt ansvarlig og bli bøtelagt og få en dom i retten! Så hvis dette er tull, så burde du blåse av nå mens "leken enda er god" Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Runar! Få litt skikk på TS! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Jeg hørte en serie med lyder nede, sto opp og lukka døra mi for å klare å tenke klart. Har ingen telefon på dette rommet, men det er i underetasjen og på min bestefars rom. Ved å ringe hit ville en kunne prøve å skremme bort hvemen som er nede, jeg er ganske så sikker på lydene nedenifra. Kjente også en kald bris, det er en god stund siden jeg prøvde å kontakte politiet via mail og så dere. Det viktigste er at noen ringer numret! Jeg ville ikke spøkt om noe slikt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg ville ikke spøkt om noe slikt Hvordan veit vi det? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hvilke lyder? Bor du med andre, i så fall, det kan jo være dem som tar seg et glass vann? Endret 20. september 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Bare ring *nummer sensurert av moderator* for svarte, jeg har ikke mer å si. Vi er som regel tre her i huset, men i denne uken er det bare to. Begge i overetasjen, jeg hadde hørt om min bestefar skulle ta seg vann. Bare tast inn nummret mitt og ring, er det så vanskelig? Jeg er som sagt handlingslammet Endret 20. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg