Gå til innhold

LØST

Mr.Karlsen

Anbefalte innlegg

Har nå folk i underetasjen og jeg føler meg lammet, trenger at noen ringer Politiet og ber dem kontakte *nummer sensurert av moderator* - Hvis de ikke kommer frem rykk ut til adressen nummret er registrert på.

Dette er ikke en spøk, jeg har ikke tilgang til tlf nå!

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ringe og forklare situasjonen for dem hvis dem våkner, verre er det ikke!

Håper virkelig ikke du tuller nå.. Man tuller ikke med alvorlige ting som dette kan være? Virker litt rart dette så jeg vet ikke. Hvis du er i fare så får du ta tak i telefonen å slå 112!!!

Lenke til kommentar

I̡̠͓̻̦̗̹͐̓ͧ͊̈́́͘͟ ͢t̎̽̆ͪͮ̓̋̿͐̀̚҉̳̤ ͚͕̭̦̪͎͕̞͉̠̝͓͜ ͨ̿̈́ͬ̑ͯ͊͛̂͂ͫ̔ͬ̾ͨ ̏͏̢̢҉̗͍̙͎̤̖͍̘̱͎̬ i̵̪̣͔̘ͮ͑̌͊ͧ̈̌̆̐́͡ s̶

̫͓̯̖̰͍̟̳͓̯̣̤̞͓̥̰ ̖̺̆ͦ̍̈́͆͜ ͧ̾̇̍ͯ̆ͬ̈́҉̛͍̜̲̘ ̯͖̖̰̭̭̩̰̣͓̗̘̠͈ͅä̸ ̧́͐̇ͥͫͩ̎ͮͯ͆̀͋͗͡҉ ̹̹

̞̖̬̟̟̰̰͖̻̣ ̴̵̸̢̠͈̬̭̆͒͐ͦ̊͋̆͑ ͫ̊ͫͤ̀̚m̵̵̬͍̼͓̪̲̤̱ ̦͈͙͇̯̬̪͍̜ͦ͐ͮ̏̒̀͒ ̓ͮ

ͦͬ͊̈́̉̌̈́͗̐̕i̡͇͍ ̪̲͎̘̥̺̥̯̮̺̙̟̥̲͇̖ ̓̓͊ͮ̋̄̉̊̐͊͋̍̀͟͝g̗ ̥̲

̳̪͚̝̗͎̗̝̤̳̱̰̤̓ͯ͆ ́͒ͬ̐̇ͬͤ̃̋̿ͫ̈́͗̒͑ ̓͡ͅh̢̠͈͖̯͙̥̗̜̤͓̼̅ ͒

̀̋͊͋̊̈̿̔ͣͮ̈̆͂͞t̉ ͗ͩ̀͛̽͡͏̟̫̩͈̱̩̜̳̼ ̗̩̣̘͖y̋̏ͮ̏̓̈̂̉̏͋̚ ͝҉

̟̟̗̫̩͈̫̱̠̘̜͕̲͜ ̷̶̢̨̻͙̯̤̭̺̭͚̫̮͗͑ ͋ͤ̂ͥ̄ͯ̒̍f̸̨͙̭̫̩͎͖ ̗̜͕͙͔̜̞̹̲̞ͧ͗̓ͤͩ̆ ͢͡

ȋ̴̷̧̧̙̩̯̯̬̮̣̳̪̝͖ ͎̻̝ͨ͒̔ͣͯ̈́̽̇n̡̧̟̥ ͈̳͖̂ͪ̈́͗ͯ͆ͨ̚͘e̵̹̦ ͇

̠̞̯͉͖͔͚͍̰̪̩̹̟̦̬̓ ̍̀͛̔ͣ̅ͥͥ͑̀͟ ̛̣̗̦̼͆̊̉͌̅ͥ̂̀͑ͯͫ ̈́͂͂́́̓͞ąͫͪ̀̑͆̎̾ ͛ͬ̾̚͡͏̜͕̪̱̱̺̮͖̫͓ ̬̣

͕̱̟̺̳̹̜̀s̶̷̈́̂̂͑ ͦͧ͘̕҉͓̮̜͎͕̝̼͔͈̘̪ ̘̤̥͖̬ͅs̶̴̫̝̹͔̝̞̱̘͕̙

Lenke til kommentar

Du får forklare deg i korthet hva situasjonen er før folk fatter en sluttning, fort hvis det haster for deg!

Håper du vet at hvis dette er en tulle adresse så vil du bli holdt ansvarlig og bli bøtelagt og få en dom i retten!

Så hvis dette er tull, så burde du blåse av nå mens "leken enda er god" :roll:

Lenke til kommentar

Jeg hørte en serie med lyder nede, sto opp og lukka døra mi for å klare å tenke klart.

Har ingen telefon på dette rommet, men det er i underetasjen og på min bestefars rom.

Ved å ringe hit ville en kunne prøve å skremme bort hvemen som er nede, jeg er ganske så sikker på lydene nedenifra.

Kjente også en kald bris, det er en god stund siden jeg prøvde å kontakte politiet via mail og så dere.

Det viktigste er at noen ringer numret!

Jeg ville ikke spøkt om noe slikt

Lenke til kommentar

Bare ring *nummer sensurert av moderator* for svarte, jeg har ikke mer å si.

Vi er som regel tre her i huset, men i denne uken er det bare to.

Begge i overetasjen, jeg hadde hørt om min bestefar skulle ta seg vann.

Bare tast inn nummret mitt og ring, er det så vanskelig?

Jeg er som sagt handlingslammet

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...