Slettet-YGj9hz Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nå er Fable 3 rett rundt hjørnet. Er det noen som vet, om det er viktig å ha spilt 2'ern først? takk på forhånd for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 mener å ha hørt at om man har spilt fable 2 så vil man i fable 3 spille som barn/barnebarn/annen slektning av karakteren fra fable 2. jeg vet ikke hva dette vil ha å si. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 mener å ha hørt at om man har spilt fable 2 så vil man i fable 3 spille som barn/barnebarn/annen slektning av karakteren fra fable 2. jeg vet ikke hva dette vil ha å si. Har du fått barn i Fable 2, kan du spille dette i Fable 3 har jeg hørt. Suger litt for de som vil spille på PC.......... Kanskje ikke nødvendig å spille Fable /The Lost Chapters eller Fable 2 først, men det er gode spill. Verdt å spille. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Akkurat karakterbiten er ikke så viktig, men Fable 2 forklarer jo litt mer om tids- og epokehoppet som skjer i mellom Fable 1 og 3 (egentlig skjer det jo mellom 1 og 2, men det har altså PC-publikum blitt snytt for). Kort fortalt har det gått en del århundrer fra Fable 1s middelalderverden, og Albion er på full fart inn i en industrielle revolusjon i det Fable 3 begynner. Tenk Arcanum, om det spillnavnet sier deg noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå