Yaricks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei! Har ett sett med B&W høytalere og en NAD forsterker på hybelen min som står koblet til bl.a. en ny innkjøpt MacMini. Har egentlig aldri hatt dette problemet tidligere da jeg har brukt en MacBook til å spille av alt fra en datamaskin, men etter jeg innførte MacMinien i bilet, har jeg fått ett enormt problem med groundloop altså en enorm støy i høytalerene når MacMinien spiller av noe! Det sekundet den ikke spiller av lyd igjen, forsvinner problemet helt. Forsøkte å løse problemet ved å koble både strømledningen til forsterkeren og macminien til samme forgrening og det reduserte støyen endel, men den er fortsatt enormt mye høyere enn når den var koblet til MacBooken (altså INGEN). Når jeg idag kom hjem og plugget til iPhonen til maskinen gikk plutselig støyen i taket igjen! Har ingen anelse om hvorfor den gjorde det, da den ikke gjorde det tidligere, tipper det kan ha noe med USB-hub å gjøre, som er koblet til ett annet uttak enn de andre. Mitt spørsmål er derfor dette, er det mulig å eliminere denne enormt irriterende støyen, som ødelegger en ellers veldig god lydopplevelse? Alternativet er jo å koble det tilbake til Macbooken, men kunne tenke meg å unngå det, da det var meningen av minien skulle være en medieserver... /Yaricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå