maXini Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei. Jeg sliter med å konsentrere i timen. Jeg klarer ikke å følge med og gjør at jeg ligger langt bak. De to første årene har gått ganske greit. Jeg gikk elektro, så data & elektronikk. Det var som å gå i barnehagen. Nå har jeg valgt påbygg slik at jeg går studiekompetanse og sliter med å følge med i timene. Jeg gjesper hele tiden, er trøtt og tenker alltid på noe annet. Da er spørsmålet mitt: Hvordan kan jeg bli bedre til å konsentrere? Jeg vil klare å følge med i timen selv om det er kjedelig. Jeg har matte r2 i tillegg, her kan jeg rett og slett ikke slappe av 1 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Legge deg tidligere og sove godt ut før skolen begynner. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Er ganske trøtt jevnt over jeg og, men her er noen tips: - Legg deg tidligere. (ikke noe jeg er flink til å følge selv) - Spis mye til frokost & lunsj. Tving gjerne i deg en kaffe og. - Er skolen nærme der du bor? Gå/jogg til skolen. Våkner nok raskt da, spesielt på våren/vinteren. - Ta deg en lur på ettermiddagen. - Begynn å tren (hvis du ikke allerede gjør det). - Sett deg foran i klasserommet. - Spis et eple i timen eller noe. Endret 20. september 2010 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå