milkshake1 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei. Sliter med at eg av og til plutselig får svart skjerm. For å få tilbake bilde, må eg skru av og på igjen tuneren. Er det nokon andre som har samme problem, eller veit korleis eg kan få ordne det slik at det ikkje skjer?. Veldig irriterande når ein ser på noko spennande. Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Bare for å gre alle over en kam så er min erfaring at HD PWR dekodere til VIASAT er noe real dritt. Vel i hvertfall den jeg har liggnede. Den er av merke PACE tror jeg og har aldri fungert. Viasat er ikke til noe hjelp hvis jeg ikke da betaler mer i rep. en det den kostet. Ga opp å få den fikset og åpnet den selv i håp om at det kunne være noe enkelt som f.eks. HD. Det som overrasket meg ved denne mottakeren var at den enorme ytre var kun for at den skal se "stor" og fin ut. Inni er det knapt noen ting. 70 talls elektronikkomponenter som det ser ut som om elever på VK1 høyspentlinja på Mo i Rana kan ha loddet på. Etter å ha byttet hd og funnet ut at det ikke var feilen, og litt googling der jeg fant at også andre hadde lignende problemer ga jeg opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå