Tafsen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Visst noko slikt skjer med pc'n min -> Altså at skjermkortet berre slutter å virke uten videre. Går det då under reklamasjon? Eller må eg rekne med å betale for eit nytt skjermkort sida garantien min har gått ut hos Dell? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Har garantien gått ut så er den vel ute? Det er jo hele poenget med den. Reklamasjonsretten er vanligvis 2 år, men den utvides til 5 år om det er ment at produktet burde holde så lenge. Garanti er et løfte fra en produsent / selger som skal gi deg rettigheter utover forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Det er vel forventa at eit skjermkort skal holde lengre enn to år? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ja, mobil har 5 år. Men nå kan jo du ha driti langt i å rense laptopen så den er full av støv og dør. Har du forsøkt å rense den? Sjekk også om innboforstikringen deres dekker pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå