AsconaB Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hva kalles den standarden avbildet her : Var det AT den het ? Hvor får jeg tak i PSU med slik kontakt, evt. finnes det overganger til slik ? Skulle hatt igang min gammle 200MMX men PSU ser ut til å ha gått på dynga. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Vet ikke hva det heter, men jeg kaller det FSP strømforskyning. Mener å huske at de har sånne kontakter. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Hadde vært bedre fra en annen vinkel.. Kan være LPX, Baby-AT... Hvor gammel tror du det er? Så er det lettere å vite... De nevnte over er fra 1984 og 87.. Er vel uansett en AT kontakt det der, som ble brukt i LPX, Baby-AT, AT/Tower og AT/Desk PSUer... Endret 19. september 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
BAT Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ser ut til at dette er AT. Link Bilde Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Dårlig vinkel på bildet ja, kortet er fra 97 altså ikke så altfor gammelt. Har tro på at det kan være AT jeg også, mulig å få tak i ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kjøpe en AT PSU idag tror jeg du får problemer med. Beste jeg kan foreslå er å kjøpe slike P8/P9 molex connectorer "hus" fra Elfa sammen med crimp hylser til lederene og mekke sammen en PSU selv. https://www.elfa.se/elfa3~no_no/elfa/init.do?query=Molex+90331#item=43-811-41; ( Tilkoblingslister for kretskort ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå