Gabsterino Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ny a4 1998 avant, ønsker rs4 -------------------------------------------------------------------------------- Hei, kjøpt meg ny bil, ønsker da en rs4 front på den. Ingen som selger en rs4 fanger til meg da, skal kjøre over hele norge til uken, så hadde vært kurrant å plukke opp en en plass Ser det er mange typer av denne fronten. Bilen har ikke tåkelys fra før, men dette ønsker jeg også. Burde jeg da kjøpe "ebay-originale" tåkelys som da lyser igjennom gitteret på rs4 fangeren? Eller hvordan gjør folk det? Eller er det noen som har tips til tåkelys som monteres i rs4 fangeren? Er de fleste slike fangere slik at de limes på utenpå original fanger? Er denne kurrant? http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=24193483 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 RS4 fanger passer ikke på A4, da RS4 er bredere. Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 RS4 look mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå