AK47 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg er den uheldige eier av en iPhone 3GS. Jeg vil ikke kalle det en telefon, for den er ikke lenger til å ringe med. Midt under samtale, gjerne etter cirka fem minutter rebooter den. Rebootingen tar cirka to minutter, før telefonen kan brukes igjen. Og det er da ikke nødvendig å taste inn pinkoden for simkortet. Problemet dukket opp etter installasjonen av OS4. For hver gang det har vært oppgradering av OS-en har jeg hatt et håp om at nå, denne gangen, har Apple fikset problemet. Men vedgår Apple seg dette problemet. For ja, det er et problem. Googler man Iphone 3GS og rebooting problem, finner du mengder med innlegg i diverse fora. Til og med på Apples sine egene sider, en av dem med over hundre sider. Det vil si godt over tusen svar. Men har apple gjort noe med problemet, som har vart helt siden oppgraderingen til OS4? Nei. Og dette problemet er så stort at det ikke bare er en og annen som har dette problemet. Jeg kjenner faktisk flere med 3GS som har "vært dumme nok" til å oppgradere til nyere OS. En av telefonene er til og med bare en snau måned gammel, men ble oppgradert. Er det noen her som har peiling på dette problemet, som kanskje til og med har en løsning på det? Jeg fant et interessant innlegg. Det var en ansatt i en bedrift, der det var tre personer med samme problem, med 3GS. Reperatøren satte inn nyere sim-kort, og deretter har det vært stille fra innskriver, i hvert fall etter at han/hun skrev at nå virket alle telefonene. Men jeg skjønner ikke helt hva bytte av sim-kort skal ha med dette å gjøre. Det er sikkert flere her i forumet som har samme problem. Hva med f.eks. å jailbrake telefonen? Noen teorier om det vil hjelpe? Kom med innspill, erfaringer, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå