Flimzes Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er ikke det nøyaktig samme forferdelig kontroller design som de påstod at ps3 skulle få? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 playstation kommer med mange forskjellige designer ser det ut som:) Kjøkkenmodellen på stua på gutterommet: Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er ikke det nøyaktig samme forferdelig kontroller design som de påstod at ps3 skulle få? Nei, men den ligner: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) playstation kommer med mange forskjellige designer ser det ut som:) Kjøkkenmodellen på stua på gutterommet: Haha, eg vil ha ALLE versjonene for eg har både kjøkken, stue og eget rom Endret 23. september 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvis du ser nøye på kjøkkenmodellen kan du spille 5 mot 5:) tipper det er hdmi kontakt på hver side av maskinen siden du ser det er kontroll over hvor mange spillere som spiller. de har også gått vekk fra plater og heller gått for svære disketter som settesi på toppen. dette pga den store uhonterlige størrelsen av spilla gjør det mindre attraktivt for tyver. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Og små disker knekker så pokkers lett, så det er også en smart måte å redusere kostnadene sine på fordi nå når spilla blir seende ut som doble NES spill så er de umulige å ødelegge Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvor lenge siden er det fra nå at xboks 360 ble lansert da? 22. november 2005 det er 5 og et halvt år siden.. de har ingen planer om og lange noe nytt.. og de klarer fortsatt og holde grafikken oppe.. 22.11.06, 22.11.07, 22.11.08, 22.11.09, og 22.11.10. Det var fem fingrar, og 22.11.10 har ikkje passert endå. PS2 starta med billigaste utsalspris på 4500 (Elkjøp, kanskje andre), den kosta langt meir i enkelte andre forretningar. Importerte PS2 låg på 8-9000 før lansering i Europa. Prisen gjekk ned ca. 1000/år, til PStwo (slim) kom, då den låg rundt 2000-2500 ganske lenge. Eg hadde veldig lyst på ein, så dette sjekka eg nøye. Eg kjøpte ein PStwo i 2005 til ca. 1500 (den feite døydde), så det tok nokre år før prisen kom til det punktet. Det tok ikkje lang tid etter lansering før ein fekk PS3 til 5000, så prishoppet ved lansering mellom PS2 og PS3 er på ingen måte så stort som du skal ha det til. Det aller nyaste har alltid kosta "forjævleg med pengar", velkomen til røynda. At eit tilfeldig PC-blad har fått eksklusiv informasjon om lansering av PS4, som den øvrige verdspressa framleis ikkje har fått med seg, har eg særs lite tru på. Som andre har nevnt, PS3 vart lansert i 2006. Det er ikkje Sony (og alle som vil ha PS4) sin feil at du kjøper PS3 først no. Det er du som har valt å hoppe på toget såpass seint. Eg kjøpte min for 3500 våren 2008. Eg kunne venta til no og spart ein 1000-lapp, men eg hadde samstundes gått glipp av to og eit halvt år med moro. Eg leste forresten at verda vil gå under i 2012, så eg ville kjøpt PS4 på dagen om den kjem før det. Du vil ikkje ha så veldig mykje tid til å nyte den, og sparepengane får du heller ikkje bruk for. Laup og kaup! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Laup og kaup? Spring og rop Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ordboka er heilt gratis, og nei, ikkje rope. Du tenker på kauke, eg tykkjer ikkje k og p liknar kvarandre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nei, det tykkjer ikkje eg heller. Men at da e muligt å ta feil da syns eg da må vera lov te. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå