Gå til innhold

Unødvendig at Sony produserer nye ps-er på så kort tid?

BergenBoy

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er unødvendig av Sony og produsere flere playstationer enn det allerede er, hvertfall etter bare 3-4 år. nå skal det komme en ny playstation ( ps4 ) og den kommer til og koste noe jevlig med penger.. kunne de ikke bare vente litt, kjøpte ps3 for ca et halvt år siden.. noen andre som har noen meninger om dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er slik verden er. Når det blir nye teknologier tilgjengelig så ønsker folk å benytte det. You can't stop progress. Deal with it.

Det er jo litt dumt da.. tenker på x-box, de har jo hadt x-box 360 ganske lenge.. imens Sony skal lage nye heletiden, jeg gidder nesten ikke å kjøpe den nye, det er så dyrt. Isåfall kunne de lagd en ps4 som man bare kjøpte en opdateringsbrikke til 500 kr så fikk man på 1 måte ny så hardisk og sånt..

Lenke til kommentar
Det er jo litt dumt da.. tenker på x-box, de har jo hadt x-box 360 ganske lenge.... imens Sony skal lage nye heletiden

Faktisk var det bare 4 år mellom Xbox 1 og Xbox 360, mens det var 6-7 år mellom PS2 og PS3.

Hadde PS4 kommet ut i år så kunne man vel klaget, men det er ingenting som tyder på at det kommer noen ny konsoll med det første. Det er nok minst 2 år til vi ser PS4 i butikkhyllene.

Personlig ser jeg ikke behov for noen ny konsoll på en god stund. Ser man på Uncharted 2 og lignende føler jeg PS3 er langt fra utdatert ennå.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Jeg syns det er unødvendig av Sony og produsere flere playstationer enn det allerede er, hvertfall etter bare 3-4 år. nå skal det komme en ny playstation ( ps4 ) og den kommer til og koste noe jevlig med penger.. kunne de ikke bare vente litt, kjøpte ps3 for ca et halvt år siden.. noen andre som har noen meninger om dette??

Mange år til PS4 kommer.

Lenke til kommentar

Eg har en mening om dette. Dette er den teiteste tråden eg har sett på lenge.

Lenke til kommentar

Og hvordan vet du at PS4 kommer til å se sånn ut? :)

Gå og søk på google.. da far du masse vidioer fra sony og sånt om lansering og masse drit.. De sier også at den kommer innen 2010.. og det har bare gått 3-4 år mellom ps3 til 4

Endret av BergenBoy
Lenke til kommentar
Det er jo litt dumt da.. tenker på x-box, de har jo hadt x-box 360 ganske lenge.... imens Sony skal lage nye heletiden

Faktisk var det bare 4 år mellom Xbox 1 og Xbox 360, mens det var 6-7 år mellom PS2 og PS3.

Hadde PS4 kommet ut i år så kunne man vel klaget, men det er ingenting som tyder på at det kommer noen ny konsoll med det første. Det er nok minst 2 år til vi ser PS4 i butikkhyllene.

Personlig ser jeg ikke behov for noen ny konsoll på en god stund. Ser man på Uncharted 2 og lignende føler jeg PS3 er langt fra utdatert ennå.

Hvor lenge siden er det fra nå at xboks 360 ble lansert da? 22. november 2005 det er 5 og et halvt år siden.. de har ingen planer om og lange noe nytt.. og de klarer fortsatt og holde grafikken oppe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...