BergenBoy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg syns det er unødvendig av Sony og produsere flere playstationer enn det allerede er, hvertfall etter bare 3-4 år. nå skal det komme en ny playstation ( ps4 ) og den kommer til og koste noe jevlig med penger.. kunne de ikke bare vente litt, kjøpte ps3 for ca et halvt år siden.. noen andre som har noen meninger om dette?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det er slik verden er. Når det blir nye teknologier tilgjengelig så ønsker folk å benytte det. You can't stop progress. Deal with it. Lenke til kommentar
BergenBoy Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Det er slik verden er. Når det blir nye teknologier tilgjengelig så ønsker folk å benytte det. You can't stop progress. Deal with it. Det er jo litt dumt da.. tenker på x-box, de har jo hadt x-box 360 ganske lenge.. imens Sony skal lage nye heletiden, jeg gidder nesten ikke å kjøpe den nye, det er så dyrt. Isåfall kunne de lagd en ps4 som man bare kjøpte en opdateringsbrikke til 500 kr så fikk man på 1 måte ny så hardisk og sånt.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Faktisk så har tiden det tar mellom hver generasjon av konsoller bare økt så du har egentlig ingenting å klage på. Sett deg inn i det du snakker om før du klager. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Hvordan vet dere dette? Legg ved kilde da Og hva gjør du her --> Forum > Spill > PC-spill ? Endret 19. september 2010 av MadRos Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 ny hele tiden? er jo MANGE år siden det kom en ny konsoll. ps3 kom i 2006! altså mange år siden. det har faktisk gått for lang tid siden siste oppdatering. (slim er ikke ny da den er lik phat bare mindre). så hvor har du det ifra at de lager ny hele tia? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hehe, mange år siden? Den kom hit for ca tre og et halvt år siden. Til trådstarter: Hvorfor tror du ps4 kommer nå snart? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Det er jo litt dumt da.. tenker på x-box, de har jo hadt x-box 360 ganske lenge.... imens Sony skal lage nye heletiden Faktisk var det bare 4 år mellom Xbox 1 og Xbox 360, mens det var 6-7 år mellom PS2 og PS3. Hadde PS4 kommet ut i år så kunne man vel klaget, men det er ingenting som tyder på at det kommer noen ny konsoll med det første. Det er nok minst 2 år til vi ser PS4 i butikkhyllene. Personlig ser jeg ikke behov for noen ny konsoll på en god stund. Ser man på Uncharted 2 og lignende føler jeg PS3 er langt fra utdatert ennå. Endret 20. september 2010 av kilik Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg syns det er unødvendig av Sony og produsere flere playstationer enn det allerede er, hvertfall etter bare 3-4 år. nå skal det komme en ny playstation ( ps4 ) og den kommer til og koste noe jevlig med penger.. kunne de ikke bare vente litt, kjøpte ps3 for ca et halvt år siden.. noen andre som har noen meninger om dette?? Mange år til PS4 kommer. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Not sure if troll... Hva med å sjekke litt rundt før man poster sånne påstander? Selvfølgelig startet Sony's ingeniører med PS4 straks PS3 var lansert. Når den blir sluppet er en helt annen sak, men regn med minst 3 år fra idag, kanskje 4-5. Endret 20. september 2010 av Only Chaos Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 for en unødvendig tråd Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Helt enig der Cosmo. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg syns det er unødvendig av Sony og produsere flere playstationer enn det allerede er, hvertfall etter bare 3-4 år. nå skal det komme en ny playstation ( ps4 ) og den kommer til og koste noe jevlig med penger.. kunne de ikke bare vente litt, kjøpte ps3 for ca et halvt år siden.. noen andre som har noen meninger om dette?? Eg har en mening om dette. Dette er den teiteste tråden eg har sett på lenge. Lenke til kommentar
BergenBoy Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Nye ps4.. en glass modell og en litt kjipere en.. Endret 20. september 2010 av BergenBoy Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Og hvordan vet du at PS4 kommer til å se sånn ut? Lenke til kommentar
BergenBoy Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Og hvordan vet du at PS4 kommer til å se sånn ut? Gå og søk på google.. da far du masse vidioer fra sony og sånt om lansering og masse drit.. De sier også at den kommer innen 2010.. og det har bare gått 3-4 år mellom ps3 til 4 Endret 20. september 2010 av BergenBoy Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du mener rykter? Gjerne finn noe fra Sony, vil gjerne se det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hahaha. Ja akuratt SÅNN kommmer PS4 til å se ut, er du TS veldig godtroende at du tror alt du leser eller...? Og at den kommer innen 2010 skal eg nå bare garantere deg her og nå at DET skjer ikke. Endret 20. september 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
BergenBoy Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Det er jo litt dumt da.. tenker på x-box, de har jo hadt x-box 360 ganske lenge.... imens Sony skal lage nye heletiden Faktisk var det bare 4 år mellom Xbox 1 og Xbox 360, mens det var 6-7 år mellom PS2 og PS3. Hadde PS4 kommet ut i år så kunne man vel klaget, men det er ingenting som tyder på at det kommer noen ny konsoll med det første. Det er nok minst 2 år til vi ser PS4 i butikkhyllene. Personlig ser jeg ikke behov for noen ny konsoll på en god stund. Ser man på Uncharted 2 og lignende føler jeg PS3 er langt fra utdatert ennå. Hvor lenge siden er det fra nå at xboks 360 ble lansert da? 22. november 2005 det er 5 og et halvt år siden.. de har ingen planer om og lange noe nytt.. og de klarer fortsatt og holde grafikken oppe.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Å? Hvordan vet du at de ikke har noen planer om å lage noe nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå