Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

syk å svimmel

4D

Anbefalte innlegg

Hei på lørdag (har ikke drukket) følte jeg meg dårlig følte at jeg ble syk før jeg la meg til å sove.

Når jeg våknet opp var jeg mye verre jeg hadde vondt i hals å hode men ikke mye ikke lang tid etter at jeg begynte å gå så begynte jeg å føle meg kvalm å svimmel det gikk veldig fort jeg begynte å ha problemer med å stå begynner å se en blå sirkel også ser jeg blåe prikker over alt veldig vanskelig å se noe annet minner meg om når du ser på sterkt lys å lukker øynene etter på.

men det tok ikke lang tid før jeg bare la meg ned på golvet og så forsvant det veldig overaskende fort var ikke kvalm eller svimmel er ikke det nå heller.

Det er ikke første gang jeg har hatt dette første gang var for mange år siden mellom

2004 å 2005 jeg gruet meg til å ta en blod prøve på sykehuset. Blod prøven gikk greit jeg hadde snudd hode vekk så jeg ikke så noe men så begynte jeg å se på mer blod jeg så tappet ut av meg (var ikke mye)jo mer energi følte jeg forsvant ut av meg så begynte jeg å føle meg kvalm å svimmel begynner å se en blå sirkel også ser jeg blåe prikker over alt får vansklig å puste blir varm jeg hørte sykepleierne sprang rundt men så ikke hva som skjede tilkalle hjelp åpnet døren alle på venterommet kunne se meg men jeg kunne ikke se dem så bra veldig flaut men det forsvant di veit ikke hvorfor det skjede di sa at jeg ble helt blek i ansiktet jeg lå å slappe av en stund også var det hjem .Di var litt usikre på å sende meg hjem men jeg sa at jeg var ikke dårlig lengre å ville hjem.

Jeg har aldri brukt narkotika

er det noen som har hatt noe lignende fordi di på sykehuset hvis ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De første du beskriver kan vel være en reell infeksjonsreaksjon. De to andre episodene hadde så rask restitusjon så det kan minne om sterk angst, spesielt når du nevner det i sammenheng med blodprøven.

Hvis dette plager deg kan du kanskje snakke med legen din om kognitiv terapi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...