Icetears Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Jeg prøver å drifte en wow-fanside, selv har jeg gitt meg med wow, men vil alikevel forsøke meg på å drifte ett forum. Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal få annonsert for forumet. Jeg har ikke råd til å reklamere for det på nettby, google eller noe sånt, så kan noen av dere gi meg noen gode råd? linken er forresten www.wow-norge.net Endret 19. september 2010 av SnapShoot Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 vervekonkurranse med premier? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Facebook fanside. Inviter vennene dine og håp på det beste. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Hvordan i allverden skal jeg ha råd til konkurranser og premier? Og hvem skal jeg dele ut dem til når forumet er tomt? Jeg ber om hjelp til å fylle opp litt av forumet, så kanskje komme med konkurranser etterpå om jeg får noe inntekter til det. Jeg har faktisk laget en facebookside og twitterside. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 du må jo invistere litt da, si at den/de som verver flest på en mdn får et gamecard, det nye wowspillet gratis ellern noe sånn. det finnes jo utallige med wow-fansiden så du må gjøre noe for at folk skal digge stedet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå