Gå til innhold

Jeg liker ikke svensker

*F*

Anbefalte innlegg

\/

syns du begrunner meningen din veldig godt thumbup.gif

husk at dette er et diskusjon forum, ikke twitter!

\/

Ok. Jeg har ikke begrunnet menignen min, noe som jeg synes er greit. Men siden du spør om min oppriktige og ærlige mening, så skal jeg gi deg en.

Jeg var for mnd. siden på en visning i min søken etter husly i hovedstaden. I min søken etter et sted å bo, ringte jeg på flere potensielle leiligheter som mer eller mindre oppfylte mine middels høye krav. Det var spesielt en leilighet som utpekte seg. Ikke bare positivt i form av modernitet og beliggenhet, men også i pris. Om du er kjent i Oslo, så kan jeg meddele at den nevnte leilighet ligger ett kvartal nedenfor Lorry's.

Uansett, jeg ringte på annonsen som jeg fant på finn.no som er en meget bra side, hvis du noen gang skulle befinne deg i en lignende situasjon. Når jeg fikk svar av en svensk jente, så tenkte jeg i mitt sinn at dette var en kjekk jente, hun er sikkert blond og søt(som de ofte er). Vel, min antagelse skulle vise seg fort og være riv ruskende gal. ikke bare tok jeg feil, men jeg tok så feil at jeg føler meg lurt og brukt.

Jeg ringte så på døren. Synet som møtte meg var som nevnt ikke det jeg hadde forventet. Hun som jeg hadde trodd var en søt og pen blondine, var en koreaner med svensk tale! Dette er noe hun kunne sagt på forhånd. Jeg poengterte min skuffelse over hva jeg hadde forventet, og dro min vei.

\/Et stykke lenger ned:

@*****: Du har tydeligvis ikke vært mye på visninger på østkanten av tigerstaden.? Jeg vil ikke si at div. odører har skapt mange problemer for meg, men det har skjedd meg en gang at dette var et problem. Det er noen år siden nå, men jeg tror ikke situasjonen har forandret seg nevneverdig. Jeg fant ut at det kostet meg en liten sum med penger denne infomasjonsløse annonsen.

Hos mine foreldre er det en ganske tung lukt som får meg til å tro at jeg er på restaurant hver gang jeg går opp eller ned i trappeoppgangen.

Grunnen til at jeg snudde i døren hos denne koreaneren, var egentlig ikke noe jeg valgte. Det var vel mer en impulshandling. Når jeg poengterte min skuffelse ovenfor henne, var hennes reaksjon ganske nonchalant.

Jeg var aldri inne i leiligheten hennes, men jeg tviler på at det var noen lukter der som kunne påvirke mitt valg av sted å bo. Koreanere er jo ikke kjent for å lukte rart.

Grunnen til at jeg ble irritert er fordi hun lurte meg. Mine forventninger ble ikke svart den kvelden.

Dine sorteringvaner på finn.no er ganske like som mine.

Endret av Dj_Evelen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...