redsword Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei! har nå endret porter osv på nettverket.. men får fortsatt NAT type strict.. hva gjør jeg feil? har gjort ALT det jeg har fått tips om.. noen som kunne tenkt seg og hjelpe meg gjennom remote assistanse? Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei! har nå endret porter osv på nettverket.. men får fortsatt NAT type strict.. hva gjør jeg feil? har gjort ALT det jeg har fått tips om.. noen som kunne tenkt seg og hjelpe meg gjennom remote assistanse? Har du NextGentTel? Det har jeg, måtte sette alt i bridge for å få NAT2. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 jeg har 2 routere her.. xboxen er koblet til en Linksys router.. og hovedrouteren er en speedtouch router fra telenor. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 hvis ruteren fra telenor har firewall på, kan det være derfor du får strickt. Jeg ville prøvd å dissabled den fra telenor (router/modem) og satt på DMZ på Linksys for å se om det funka. hvis ikke bare sett hele skiten i bridge da er det bare tut og kjør Lenke til kommentar
redsword Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 jeg skal prøve det når jeg kommer hjem fra jobb i dag. Men hvis ikke det går, kunne du evt ha hjulpet meg over remote hjelp? Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 sette i bridge funker desverre dårlig via remote, men siden du ikke har NGT skulle det heller ikke være nødvendig.. selv om ting er noe enklere da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå