Gå til innhold

Kamptråd - Scunthorpe United vs Manchester United (Ligacupen)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førstelaget er pri en i Manchester United. Dette var med unntak av kanskje Gibson(?!) alle spillere som trengte kamptrening. Det er det viktigste. Matching av talenter kommer når det er plass til dem eller de er bedre alternativer. Utviklingen skal først og fremst skje på reservelaget, 15 minutter i ligacupen mot Scunthorpe betyr ikke en drit annet enn en rosin i pølsa for dem. Det eneste jeg reagerer på er at Bebe får prøve seg såpass tidlig foran f.eks Corry Evans, men det er forståelig. Eikrem har ikke gjort noe på reservelaget som tilsier at han SKAL spille.

Nå så jeg kun med et halvt øye på kampen, men for meg virket Anderson frisk.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

1.kommer tilbake til den på to

2.hvis man tar benken som var i den kampen, så vil man kunne definere to som reservelagsspillere,squadspillere,unge talenter og noen stjerner.

3.ihvertfall bra mental styrke å ikke la det gå utover på det punktet

4.der er vi gjerne uenig

5.hadde jeg bare hatt den kanalen. går stort sett i rapporter (både kamprapporter og rapporter fra teamet rundt)Solskjær har ihvertfall fortalt at Eikrem dominerer der...

Lenke til kommentar

Hvordan kan ikke Bebe, Obertan, Corry Evans og Ritchie De Laet regnes som reservelagspillere? Jeg synes du prøver å unnvike spørsmålene.

Håper noen kan rote opp en statistikk på Ando for det han viste var bra. Riktignok var han litt rusten, men jeg så blant annet en 40 meterspasning og flere andre friske pasninger.

Eikrem har for all del vært god, og spesielt i fjor før skaden hadde han en svært god periode, men for min del har Matt James (På lån hos Preston North End) bevist mer sammen med Corry Evans. Jeg vil gjerne se noen flere rapporter fra teamet rundt.

Lenke til kommentar

Evans er den eneste av de jeg har tatt med i den beregningen så at han er med i spørsmålet ditt, det skjønner jeg ikke.

Med den prisen på Bebe, så kan han ikke regnes som reservelagsspiller.

Obertan er ett talent som er aktuell for spilletid jevnt og trutt.

De Laet er squadplayer. Det er min definisjon av disse spillerne.

Ett par friske pasninger hjelper ikke når man har såpass mange pasningsfeil. Hvilket blir tydelig når jeg husker pasningsfeilene og ikke noe annet fra han.

Hva diskuterer du nå når du nevner James og Evans?

Lenke til kommentar

Corry Evans og Matt James har bevist mer enn Eikrem så langt. Jeg dro det frem da jeg ikke så hvorfor Eikrem skulle bli satt inn fremfor Evans. Eikrem har fortsatt mye å gå på, spesielt fysisk selv om han har gjort store fremskritt.

Så langt er Obertan en reservespiller, foran i køen har vi Nani, Park, Giggs og Valencia. Han spiller stort sett bare reservekamper og selv om han er et stort talent (som vi for så vidt har nok av for tiden) er han fortsatt en reservelagspiller. Spiller du jevnt og trutt (for å bruke dine ord) på reservelaget er du en reservelagspiller.

De Laet ble kåret til Denzil Haroun Reserve Team Player of the Year i fjorårssesongen og har knapt spilt førstelagskamper. Han ser heller ikke ut til å ha rykket frem i køen så jeg ser virkelig ikke hvordan du ikke kan definere han som en reservelagspiller.

Bebe er det for tidlig å si noe om, men jeg tviler på at han får spille noe særlig utenom Ligacup i år slik som... andre reservelagsspillere (bla. Obertan).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...