Old Game Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) WBA kampen er ikke ferdig din mester jinxer! Edit: Der var den det:P Endret 22. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jaja. Tror ikke vi fikk så mye motstand. Tror vi spilte rolig og har mye å gå på, selv med dette laget. Jeg er Nervøs for Hernandez. Har virker fullstendig ute av det. det lekne spillet hans fra pre season er borte. Er det presset som er problemet? Jeg har fortsatt stor tro på Hernandez. Han er fortsatt helt i starten av sin United-karriere og har mye å lære. Han trenger nok litt tid på å tilpasse seg klubben og den engelske fotballen. Vidic, Evra og Nani brukte alle minst en sesong før de slo til for fullt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jaja. Tror ikke vi fikk så mye motstand. Tror vi spilte rolig og har mye å gå på, selv med dette laget. Jeg er Nervøs for Hernandez. Har virker fullstendig ute av det. det lekne spillet hans fra pre season er borte. Er det presset som er problemet? Jeg har fortsatt stor tro på Hernandez. Han er fortsatt helt i starten av sin United-karriere og har mye å lære. Han trenger nok litt tid på å tilpasse seg klubben og den engelske fotballen. Vidic, Evra og Nani brukte alle minst en sesong før de slo til for fullt. Vidic og Evra kom i januarvinduet 2006, deres første hele sesong eide de. Men Hernandez er ung og er fortsatt tidlig i United-karrieren, null stress. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Lagene som er videre: Birmingham Brentford Burnley Ipswich Town Swansea City Stoke Leicester City West Ham Arsenal Wolverhampton Aston Villa Newcastle Manchester United Wigan WBA Liverpool eller Northampton Town, 1-2 i ekstraomganger!!! ----- poster det på nytt siden det er ny side Endret 22. september 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er det trekking i kveld, noen som vet? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Bortskjemte enkelte er altså. Jeg jubler over en seier i mikkemuscupen jeg. Alt som teller som trofé skal vi være overlykkelig for. Det er ikke sikkert det blir like mange anledninger til å besøke Wembley i årene fremover som det har vært, man vet aldri i fotball. Pig 3 (Snakkes i sommer!) Rafael 5 Rio 5 Smalling 7 Brown 6 Park 6 Anderson 7 Gibson 6- Macehda 4- Hernandez 3+ Owen 6 Bebe - Positivt innhopp Obertan - Positivt innhopp. Alikevel så er det farlig å prioritere ligacup når man kjemper om PL FA og CL. det er nok kamper som det er Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) 2-1 til Northampton town!!! :D :D Endret 22. september 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Digger meg at kjøpelagene er ute, i tillegg til at scouserne sliter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Er det trekking i kveld, noen som vet? Trekningen pleier som regel å finne sted på lørdager kl. 13.00 på Sky Sports News. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Samle troppene og kom til LFC kamptråden... Her er det bare vi som leser. Edit: ah, takk for info Latias Endret 22. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Samle troppene og kom til LFC kamptråden... Her er det bare vi som leser. Edit: ah, takk for info Latias Så s, ikke for hardt nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hore. Gogen putta. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 noen som vet om en plass jeg kan se målene? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 JAAAAAA! HAHAHAHA!!!! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Med fare for å være gledesdreper, slapp nå litt av. Mener å huske at vi tapte et viktigere oppgjør mot et dårlig lag i fjor også Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 jeg vet ikke hva Phelan tenker på, men det han gjør i denne kampen er fullstendig meningsløst. hvorfor i H...... bruker han bare to av byttene? De to byttene er helt greie. Men hvorfor i H...... bruker han ikke det siste? på 75/80 min burde det vært ferdigbyttet! det er en spiller som var annonsert at ganske sikkert skulle debutere i denne kampen. SAF sa at han skulle bruke de unge spillerne. riktignok så var det mange unge på banen, men jeg er og ganske sikker på at det ikke var det han tenkte når han sa det. for på denne benken var det kun en spiller fra reservelaget hvor det lyste innhopp. ja, Magnus Wolff Eikrem. Jeg finner ikke ett tegn som kunne gå i mot det(kanskje det at manageren ikke var med, men når man tar ledelsen 1-3 og 1-4, så må man rett og slett utelukke det! )det er licacup, kun to reservelagsspillere var med på benken, gibson var dårlig, Anderson var forferdelig, vi tok etterhvert en stor ledelse, Eikrem har dominert på reservelaget over lang tid og har blitt snakket varmt om av mange og både hans trener på reservelaget har tatt i bruk strofer som:kan nå helt til topps, Fotballspilleren Magnus Eikrem vet vi kommer til å bli god nok.Magnus kan bli så god han bare vil, så lenge han har tro på sine egne ferdigheter.+sikkert mange flere,men de orker jeg ikke lete frem nå. For pokker, gutten var nær en overgang til Rangers i vinduet, som jo bør si alt...Når en Unitedspiller når som helst kan bli sendt på utlån(hvor spilleren allerede har vært nære ett utlån til en CL-klubb) og man spekulerer i slike klubber...vel hvor mange midtbanespillere i United blir sendt på lån til klubber av ett sånt kaliber? Det tyder på at spilleren skal litt mer enn å bli lånt ut til Braga, for så å bli solgt når han returnerer...En gjennomsnittlig PL-spiller blir ikke sammenlignet med Scholes på diverse måter, hvilket tyder på at han kan bli litt mer enn en squad-player i Stoke...nå vet jeg ikke hva Phelan har fått i arbeidsinstruks av SAF, men at Eikrem ikke spilte virker veldig rart...nå er det jo mulig at han skal spille neste uansett. denne gutten må ha en sinnsykt bra mental styrke som ikke lar dette gå inn på seg, hvilket lover bra. Nå ønsker jeg oppriktig talt ikke at Eikrem skal gå til nevnte Stoke og score mot United, men kjenner jeg blir litt provosert... Så til kampen:hva faen? Anderson er like rævva som han var ofte forrige sesong, Macheda og Chicarito bør slappe av på benken neste kamp, for de kunne like gjerne vært og trent i Manchester under denne kampen! At Owen scorer to i dag betyr praktisk talt ingenting. Konsistens er det som gjelder. ellers så var dette en grei kamp. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 noen som vet om en plass jeg kan se målene? Bruk footytube.com. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) *SNIP* 1. Hva definerer du som reservelagsspillere? Bebe, Obertan, C. Evans og De Laet satt alle på benken i tillegg til nevnte Eikrem. Ingen av dem har mer enn 7 kamper for førstelaget. 2. Bebe 20 år, Obertan 21 år, Smalling 20 år, Rafael 20 år, Anderson 22 år, Gibson 22 år og Macheda 19 år. Når SAF sa han skulle bruke de unge spillerne er jeg rimelig sikker på at det ikke var en direkte hentydning til Eikrem noe startoppstillingen og innbyttene også tyder på. 3. Sinnsyk mental styrke for å ikke la det gå innover seg? Vi får håpe at han er såpass sterk mentalt at han ikke blir nedbrutt av å få sitte på benken i ligacupen for da har han nok ikke den mentale styrken til å lykkes i Manchester United. 4. Anderson var langt fra dårlig. Brasilianeren sprudlet på banen. 5. Sitater trukket fram om Eikrem er fint og greit, og jeg er sikker på at klubben vil gi han sjansen til å lykkes, men ser du selv reservelagskampene? Det er ikke akkurat slik at Eikrem ligger tre - fire hakk over resten. Corry Evans kunne gjerne ha fått innhoppet for min del. Det at Rangers er interessert betyr ikke at han ville valset rett inn i startelleveren. 6. Det var mange som trengte kamptrening her. (Anderson, Macheda, Owen osv.) Endret 23. september 2010 av Jørgen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå